۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

پذیرش دانشجو به شیوه مجازی بدون کنکور در دانشگاه قرآن و حدیث

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی ،‌ مدیر روابط عمومی این مرکز با بیان اینکه در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام از دوشنبه 4 آبان آغاز شده است گفت : نام نویسی در این دانشگاه تا پایان روز پنج شنبه 7 آبان همچنان ادامه دارد و متقاضیان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در رشته های مجازی دانشگاه قرآن و حدیث اقدام کنند. 
مسلم خرمشاد افزود: شرایط جذب دانشجو در این دوره بدون کنکور، بدون آزمون ورودی و صرفاٌ براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی) است و در پایان تحصیلات ، مدرک رسمی کارشناسی معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ التحصیلان اعطا خواهد شد. 
وی درخصوص مزایای این نوع تحصیل گفت: تحصیل در این شیوه به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه اینترنت است بنابراین متقاضیان می توانند بدون محدودیت زمان و مکان از محتوای دروس بهره مند شوند. 
خرمشاد افزود: ارائه معافیت تحصیلی برای برادران، امکان تحصیل همزمان با دیگر رشته های دانشگاهی، برگزاری آزمون ها در بیش از 50 حوزه داخل و خارج از کشور از ویژگی های دیگر تحصیل در این مرکز است.
وی درباره مدرک متقاضیان گفت: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم، آموزش متوسطه یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا 94/11/30 اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای همه متقاضیان الزامی است.
کد رشته های تحصیلی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، رشته علوم حدیث 23689 و رشته علوم و معارف قرآن با کد 23690 است.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی vu.qhu.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره 55902138 تماس بگیرند.

نظرات : 0

ثبت نظر

45167