۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

جوایز Game Trigup اعلام شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، این رویداد تخصصی بازی‌های رایانه‌ای که توسط مرکز نوآوری و فناوری فناپ و با همکاری شرکت‌های شناسا، آرناتک و آروند برگزار می‌شود از هفته گذشته ثبت‌نام خود را آغاز کرده است. مطابق اعلام برگزارکنندگان گیم‌ تریگ‌آپ و به‌منظور حمایت از ایده‌های برتر به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد. براین اساس، به تیم اول جایزه هشت میلیون تومانی، تیم دوم جایزه پنج میلیون تومانی و به تیم سوم نیز معادل سه میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

در این برنامه آموزشی، برنامه‌نویسان، متخصصان گرافیک و علاقه‌مندان با هدف ایجاد کسب و کارهای  Gameبه مدت 54 ساعت در کنار یکدیگر به رقابت، آموزش و طراحی کسب و کاری جذاب در حوزه بازی می‌پردازند. آنها با معرفی ایده‌های خود و تشکیل گروه‌های چند نفره، ایده‌های نو و جذاب را ارائه و معرفی می‌کنند.

در رویداد Game TrigUp گروه‌ها با افراد باتجربه‌ی این حوزه از نزدیک آشنا شده و با همراهی، راهنمایی و شرکت در کارگاه‌های آموزشی تخصصی به بهتر، جذاب‌تر و موفق‌تر کردن ایده خود می‌پردازند.

گیم‌ تریگ‌آپ به مدت سه روز از 20 تا 22 آبان‌ماه در موسسه آموزش عالی خاتم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت events.trigup.com مراجعه کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

41313