۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر

تقویت بخش توزیع در کانون توجه شبکه پستی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مهندس مهری با اشاره به اهمیت و حساسیت بخش توزیع اظهار داشت: تقویت بخش توزیع با جدیت دنبال میشود چون که موزع تنها نماینده رسمی دولت است که به درب منازل مردم مراجعه میکند .
در این سفر که ترابی، مدیر کل روابط عمومی و کرمی مدیرکل دفتر امور پست بین الملل نیز حضور داشتند مدیرعامل پست از موزعین به عنوان افرادی نجیب و پرتلاش یاد کرد و گفت: کارکنان این بخش راهبردی رازدار، امین و دارای جایگاه مردمی هستند که رفتار و منش آنها نماد شبکه پستی است.
وی نامه رسانی را از مشاغل حساس و طاقت فرسا دانست و ادامه داد: احتساب شغل سخت و زیان آور برای نامه رسان در حال پیگیری است که این موضوع بستگی به اساسنامه ای دارد که در مجلس قرار است مورد بررسی قرار گیرد.
مهندس مهری تهیه پکیج نامه رسانی را لازمه تغییر در ظاهر موزعین عنوان کرد و یادآور شد: پکیج جدید نامه رسانی تهیه و تدارک دیده شده است تا تغییر شبکه در معرض دید عموم قرار گیرد.
رئیس هیات مدیره با بیان این که پست به منظور بقا در عرصه رقابت باید تغییر و تحول را در تمامی فرایندها اعمال کند، تاکید کرد: باید از نگاه سنتی فاصله گرفته و با خلاقیت و نوآوری پستی نوین را به جامعه معرفی کنیم.
وی با تاکید بر توسعه خدمات الکترونیکی گفت: باید با سه وجهی سازی خدمات و ادغام ابعاد فیزیکی، الکترونیکی و مالی خدمات جدیدی را برای تسهیل و تسریع زندگی هموطنان تعریف و ارائه کنیم.
براساس این گزارش مهندس مهری در ادامه با ذی نفعان شبکه پستی دیدار و گفت و گو کرد.
در این نشست که قبادیان مدیر عامل مخابرات، قبادی مدیر کل ثبت احوال، دالوندی مدیر کل ثبت اسناد، اسدی رئیس اداره تشخیص هویت و برزویی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی حضور داشتند درخصوص گسترش همکاری های متقابل بحث و تبادل نظر شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

67011