۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی آسیاتک، در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، آسیاتک تنها شرکت حوزه ICT کشور بود که تندیس برنزین و لوح تقدیر به پاس ارائه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت + ADSL2 دریافت کرد.
شرکت انتقال داده های آسیاتک با تکیه بر مفهوم مشتری مداری و ارائه خدمات برتر به عنوان ارزش جاری در سازمان طی سال های گذشته نسبت به اجرای مدل های ملی و بین المللی اقدام و در این راستا، شرکت در جایزه ملی کیفیت بصورت سالانه مد نظر این شرکت است. شرکت آسیاتک طی 4 سال گذشته از دستیابی به سطح اهتمام به کیفیت در سال اول تا دریافت تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت در سال چهارم براساس ارزیابی های انجام شده توسط دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ارتقا یافته است.
در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، تندیس برنزین و لوح تقدیر ارائه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت + ADSL2، به آسیاتک اعطاء شد.
در این همایش که هرسال از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز ملی کیفیت برگزار میشود، عملكرد سازمان‌هاي متقاضي با توجه به طراحى، توليد، عرضه محصول و ارائه خدمات با توجه به معيارهاي مدل EFQM ( در سطوحي كه براي تعيين آنها ارزيابي همه جانبه و كاملي از فعاليت‌هاي عملياتي و كيفي سازمان در ارتباط با محصول از جمله پايداري توليد و خدمات آن مطابق با نيازمندي‌هاي مشتريان و ساير ذينفعان انجام ميشود.) مورد ارزیابی قرارمیگیرند.
همچنین، در این دوره از ارزیابی، شرکت های ارتباطات سیار، مخابرات استان تهران، مخابرات استان خراسان رضوی، مخابرات استان اصفهان و شرکت مبین نت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت شدند.

نظرات : 0

ثبت نظر

23846