۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

کارگاه هنر مفهومی "ایده و سیستم‌های فرایند" برگزار میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این کارگاه به مسائل مربوط به چگونگی انتخاب یک ایده شخصی و سیستم درست انتخاب زبان و عناصر اجرا خواهد پرداخت.
نشست آغازین کارگاه هنر مفهومی "ایده و سیستم های فرایند" توسط رامین اعتمادی بزرگ، هنرمند فعال بین‌المللی و مدرس دانشگاه در عرصه هنرمفهومی و هنر جدید، ساعت 16:30 جمعه 22 آبان، به صورت رایگان در مدرسه "ایده" برگزار میشود.
رامین اعتمادی درباره اهداف برگزاری این کارگاه توضیح داد: شکی نیست هنرمندان برای تاثیرگزاری هر چه بیشتر، نیاز به شناخت و تسلط به زبان روزِ هنر و آشنایی با امکاناتش را دارند. هنر مفهومی زمانی پدید آمد که هنرمندان شروع به نقد مسائل مربوط به خود هنر، هنرمند، تاریخ هنر و انشعابات مربوط به آن کردند که این امر زبان و زیبایی شناسی جدیدی می طلبید.
تکیه بر مفهوم، ایده و در خدمت مفهوم بودن اجرا روند ساخت آثار هنری را تغییر داد. به همین دلیل یافتن یک ایده مشخص و پروسه اجرای آن پیش از پیش اهمیت یافت.
وی افزود: در این نشست با بررسی، مرور و خوانش پرفرمنس "اسناد رامین اعتمادی بزرگ" سعی در ارائه یک متد شخصی مناسب و چگونگی آماده سازی آن برای پروسه اجرا خواهم کرد. خوانش درست آثار و یافتن یک متد، به هنرجویان امکان الگو برداری و انتخاب روش درست را در این راه خواهد آموخت.
اعتمادی همچنین درباره نشست آغازین این کارگاه گفت: این نشست مقدمه‌ای خواهد بود برای شروع کارگاه هنری با عنوان "ایده و سیستم های فرایند" که به مسائل مربوط به چگونگی انتخاب یک ایده شخصی و سیستم درست انتخاب زبان و عناصر اجرا خواهد پرداخت.
نشست آغازین کارگاه هنر مفهومی "ایده تا اجرا" شامل دو دوره "ایده و سیستم‌های فرآیند" توسط رامین اعتمادی بزرگ و "خود، ویدئو آرت و فستیوال‌ها" توسط اشاء صدر، ساعت 16:30 جمعه 22 آبان، به صورت رایگان در مدرسه "ایده" برگزار میشود.
حضور در این نشست برای تمامی هنرمندان، دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های مختلف هنری آزاد خواهد بود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره 88823625 و 88823387 تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

86237