۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ارائه خدمت ویژه پست برای زائرین عتبات عالیات

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و افزایش سفرهای زیارتی به کربلای معلی، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران براساس توافقات صورت گرفته، طی تمهیدات خاص به صورت پیشتاز گذرنامه های زائرین را در سطح کشور توزیع میکند.
در همین ارتباط، مجموعه پست کشور با بسیج تمامی نیروها و امکانات بخش اجرایی خود مراحل آماده سازی، رهسپاری و توزیع گذرنامه ها را انجام داده و با استفاده از سریع ترین سرویس پستی به دست زوار میرساند.
انجام این خدمت نیابتی که در راستای تامین آسایش، آرامش و رضایتمندی مشتریان صورت گرفته جلوگیری از افزایش ترددهای هموطنان، اتلاف وقت و هزینه آنها و آلودگی زیست محیطی را موجب میشود.
به دلیل حساسیت بالای مدرک گذرنامه از آنجایی که این مهم فقط به مالک اصلی و در محل سکونت به گیرنده تحویل داده میشود از شهروندان درخواست میشود تا کد پستی ده رقمی و آدرس دقیق محل دریافت گذرنامه خود را به هنگام ثبت نام ارائه کرده تا روند توزیع آن در نهایت سرعت و دقت صورت گیرد.
شایان ذکر است از آغاز سال جاری تاکنون بالغ بر 2 میلیون و یکصد و هجده هزار فقره گذرنامه به شبکه پستی تحویل داده و توزیع شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

52694