۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ایران الکامپ 2015 : ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان الکامپ بیست و یک

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ،  در نشستی که با حضور صائبه سلوکی سرپرست دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، حسام خانکشی زاده رئیس اداره ارزیابی، بامه مسئول روابط عمومی صندوق و آزاد معروفی عضو شورای مرکزی سازمان نصر کشور برگزار شد، حمایت و ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در الکامپ بیست و یکم مطرح و بررسی شد.
سازمان برای نخستین بار از تمام شرکت هایی که در الکامپ بیست و یکم شرکت کرده اند با ارائه تسهیلات حمایت می کند. سرپرست دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم نامه سازمان با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و با هدف ایجاد شرایط برابر برای تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.
سلوکی با ابراز امیدواری از این اقدام به تشریح شرایط ارائه تسهیلات پرداخت و گفت: این تسهیلات با نرخ سود 12 درصدی با تنفس دو ماهه است که بازپرداخت آن طی 7 قسط و به مدت یک سال خواهد بود.
با توجه به محدودیت در منابع و زمان از متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور، درخواست می شود فرم های پیوست را تکمیل کنند و حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 14 آذر ماه به دبیرخانه سازمان نظام صنفی کشور به نشانی ایمیل info@irannsr.org ارسال کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

75170