۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

دهناد : احراز رتبه برتر در دستور کار شرکت مخابرات ایران است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مهندس دهناد ،سرپرست شرکت مخابرات ایران، که در آیین آغاز ارزیابی عملکرد این شرکت توسط سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی بر اساس الگوی ارزیابی CRA و تعیین اپراتور برتر سخن گفت، با تشریح استراتژی های تدوین شده شرکت بر مبنای اهداف تعیین شده، تعامل با رگولاتوری را به عنوان مرجع ارزشیابی و نظارت بر حوزه ارتباطات، یکی از اصول و اهداف مشخص مجموعه مخابرات در سراسر کشور عنوان کرد.
مهندس دهناد گفت: ارزیابی ها علاوه بر تلاش برای شناسایی نقاط قوت و انتقال تجربیات موفق، باید موجب شناخت نواقص نیز شود، یعنی مواردی که کوتاهی افراد نیست، اما کوتاهی و قصور سازمانی بوده نیز مشخص و رفع شود.
وی ضمن تاکید بر جهت گیری مصلحانه، مشفقانه و بدون حب و بغض در ارزیابی ها، افزود: تمام شرکت های مخابرات استانی موظف شدند تا همکاری کاملی با ارزیابان در زمینه ارزیابی نتایج و توانمندسازها داشته باشند.
سرپرست شرکت مخابرات ایران با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی در مدل ارزیابی سازمان تنظیم مقررات باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، خاطر نشان کرد: مبحث اقتصاد مقاومتی به مفهوم مقاوم سازی اقتصادی باید مخرج مشترک همه اقدامات سازمانی از جمله در موضوع تعالی سازمانی باشد.
مهندس دهناد همچنین بر لزوم پرهیز از شعارگرایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی آن در تمام حوزه های عملیاتی سازمان تاکید کرد و گفت: امیدواریم ارزیابی های انجام شده، در نهایت موجب ارتقاء شاخص های تعالی سازمانی و تقویت برند و جایگاه شرکت مخابرات ایران در جمع شرکت های فعال حوزه ICT شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

82512