۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

معرفی فناورانه کیس جدید گیمینگ ام اس آی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ کیس جدید ام‌اس‌آی «Aegis» با طراحی خاص و منحصربفرد و استفاده از منبع تغذیه ۳۵۰ وات معرفی شد.

شکل این کیس بگونه‌ای است که وقتی روی میز قرار میگیرد اینطور بنظر میرسد که به سمت جلو خم شده و هر آن ممکن است که بروی زمین سقوط کند. این نوع طراحی کاملا خاص و ویژه است و شرکت تولید کننده ادعا میکند که فواید زیادی هم دارد.

بکارگیری فن Silent Storm 2 بهمراه راههای خروج هوای گرم و فنهایی که مخصوص PSU؛ CPU و GPU طراحی شده‌اند از جمله ویژگیهای این کیس است.

بمانند تمام کیسهای سری گیمینگ سیستم تهویه کیس Aegis به این شکل است که هوا را از قسمتهای جلو و دو طرف داخل کیس به سمت عقب و بیرون کیس هدایت میکند.

اما فاصله‌ای که در قسمت عقب وجود دارد باعث مجزا شدن فضای منبع تغذیه و پردازنده و در نتیجه بالارفتن میزان کارایی نسبت به کیسهای Tower میشود.

یکی از ویژگیهای مهم این کیس برخورداری از اتصالات مهم و زیاد است: 2 پورت USB 2.0؛ ۴ پورت USB 3.1؛ HDMI؛ پورت نمایشگر و خروجی اپتیکال صدا. اینها مربوط به پشت کیس است. در قسمت جلوی کیس هم یک پورت USB 2.0 و یک پورت برای شارژ دستگاهها؛ پورتهای هدفون و یک پورت USB type-C  تعبیه شده است.

گزینه‌هایی که برای انتخاب پردازنده وجود دارد کمی انتخاب را محدود کرده است. دو پردازنده i5-6400 و i7-6700 در قلب این کیس قرار دارد که هیچکدام از آنها آنلاک نشده‌اند. کارت گرافیکهای پیشرفته GTX 960 یا GTX 970؛ منبع تغذیه 350 وات؛ ۳۲ گیگابایت رم DDR4 باس 2133MHz از دیگر مشخصات این کیس است.

هنوز قیمتی برای این کیس اعلام نشده و باید منتظر اعلام خبر ام‌اس‌آی در رابطه با قیمت و زمان عرضه آن به بازار باشیم.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

71720