۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

جدیدترین کروم‌بوک 13 اینچی اچ‌پی معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ برای ساخت کروم‌بوک جدید شاهد همکاری مشترک اچ‌پی و گوگل در زمینه طراحی هستیم. بدنه آنودایز شده آلومینیومی در کنار نمایشگر 13.3 اینچ QHD+ با رزولوشن 3200x1800 و ضخامت تنها 12.9 میلیمتر از جمله مشخصه‌‌های بارز آنست.

اسپیکر فوق‌العاده باکیفیت Bang & Olufsen‌ در کنار وزن کمتر از 1.3 کیلوگرم از این نوت‌بوک یک محصول فوق‌العاده ساخته است.

اچ‌پی در پایگاه خبری خود اعلام کرد این اولین کروم‌بوکی است که از پردازنده نسل ششم Intel Core M بهره میبرد؛ پردازنده نسل ششم اینتل تا قبل از این فقط در مدل بروز شده اپل مک‌بوک دیده شده بود.

مقدار رم آن ۱۶ گیگابایت است و داک USB Type-C به این نوت‌بوک امکان پخش همزمان تصویر روی چندین نمایشگر را میدهد.

باتری ۴۵ وات آن قادر است تا 11.5 ساعت شارژ نگه دارد و پورت USB-C در این بین نقش مهمی ایفا میکند و موجب شارژ سریع نوت‌بوک میشود.

طبق اخباری که بدست رسیده گوگل هم در طراحی این کروم‌بوک نقش داشته؛ در حقیقت میتوان گفت شاهد یک پیکسل دیگر اما در کنار شریک جدید هستیم.

پیش‌فروش این کروم بوک شروع شده و قیمت آن 499 دلار است. این قیمت بسیار پایینتر از قیمتی است که پیکسل دارد. حتی اگر این نوت‌بوک را یک محصول رده پایین درنظر بگیریم باز هم قدرت کمی ندارد.

تستهای اولیه‌ای که از کروم‌بوک جدید اچ‌پی گرفته شده امیدوارکننده است. کیبورد کاملا راحت و نرم است و از نظر کارایی هم بنظر میرسد با محصول خوبی روبرو هستیم.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

98973