۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

«مووپک» تلفیقی از کوله‌پشتی و اسکیت‌بورد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از تک‌رادار، «مووپک» در حقیقت یک اسکیت‌بورد الکتریکی است که با تمام اسکیت‌بوردها؛ دوچرخه‌ها و اسکوترهایی که در اطراف میبینیم متفاوت است.

مفهومی که در ساخت «مووپک» بکار رفته کاملا هوشمندانه است و برای کسانیکه از خانه به محل کار و برعکس میروند کاربرد بسیاری دارد.

وقتی «مووپک» باز میشود مانند یک اسکیت‌بورد معمولی است اما در قسمت عقب آن یک کوله‌پشتی قرار دارد.

قیافه آن در نگاه اول کمی عجیب بنظر میرسد اما اگر آنرا جمع کنید تبدیل به کوله پشتی میشود که دارای چهار چرخ است. «مووپک» در چند طرح و اندازه مختلف در دسترس است.

شاید نکته منفی این وسیله وزن تقریبا زیاد آن باشد. تحمل وزنی نزدیک به ۸ کیلو در حالیکه وسیله‌ای داخل آن نیست بیشتر از حد معمول بنظر می‌آید.

یک شارژر در داخل کوله‌پشتی قرار داده شده که برای شارژ کردن گوشی کاربرد دارد. درکنار آن یک میکروفون و اسپیکر قرار دارد تا بتوانید به موسیقی گوش کنید یا اینکه با Siri یا Google Now صحبت کنید.

برای قرار دادن لپ‌تاپ یا تبلت هم جای مخصوصی داخل آن درنظر گرفته شده است. همچنین میتوان کوله را از اسکیت‌بورد جدا کرد و بطور مجزا استفاده کرد.

این ایده بصورت یک ایده استارتاپی روی سایت ایندیگوگو معرفی شد و قیمت پیش‌سفارش آن در حال حاضر 599 دلار است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود پاییز امسال شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

66132