۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

سرانجام نسخه جدید iOS منتشر شد: مجموعه‌ای از باگها برطرف میشوند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون‌آرنا، تاکنون چند بار اتفاق افتاده که ایده بزرگی در سر داشته باشید اما برای شروع آن به توجه بیشتری نیاز داشته‌اید؟ همیشه باید تلاش کنید و خسته نشوید. این تلاش دوباره است که موجب میشود تا یکسری از اشتباهات سری اول حذف شده و نتیجه بهتری بیرون داده شود.

چرخه توسعه نرم افزارها هم به همین شکل است. بعد از اینکه یک بسته نرم‌افزاری عرضه میشود باید منتظر بروزرسانیهایی بود که با هدف برطرف کردن باگهای دیده شده در نسخه قبلی منتشر میشوند.

طی هفته‌های گذشته اخبار زیادی پیرامون اپل و نسخه iOS 9.3.1 شنیده شده است. باگهای زیادی در این نسخه دیده شده که اپل درصدد رفع آنها برآمده و حالا با نسخه جدید مشکلات حل میشود.

اپل سرانجام نسخه جدید سیستم‌عامل خود یعنی iOS 9.3.2 را عرضه کرد. تمام کسانیکه اخبار اپل را دنبال میکنند حتما میدانند که این کمپانی اخیرا بشدت در پی حل باگهای کشف شده بوده است.

برخی از این رفع ایرادها مربوط به ورود متن ژاپنی؛ رزولوشن صوت بلوتوثی در گوشی جدید آیفون SE؛ و بهینه‌سازیهای مرتبط با کسب و کارهایی است که از سیستم مدیریت موبایل استفاده میکنند.

ممکن است iOS 9.3.2 بروزرسانی بزرگ اپل برای وابستگان اسمارت‌فون باشد اما در کنار آن شاهد بروزرسانی OS X 10.11.5؛ watchOS 2.2.1 و tvOS 9.2.1 نیز هستیم.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

41698