۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

عکسهای گوشی جدید ایسوس لو رفت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، مشخصات تازه‌ای که روی سایت AnTuTu منتشر شده نشان میدهد که حداقل از سه گوشی از این سری در راه است.

طبق انتظارات، گوشی که مشخصات فنی پایینتر دارد اما مقاومتر و احتمالا بزرگتر است مدل استاندارد ZenFone 3 خواهد بود و دو مدل دیگر هم ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max هستند که احتمالا قوترین گوشی از این سریست.

در کنار اطلاعاتی که از این سایت بدست آمده دیروز یک عکس کاملا تصادفی هم از این گوشی منتشر شد. در این عکس فردی دیده میشود که در رستوران مشغول خوردن غذاست و گوشی «زنفون ۳» در دست دارد.

البته مطابق معمول عکسهای اینچنینی چندان واضح نیستند و به حالت پیکسل پیکسل به چشم می‌آیند که در مورد گوشی جدید ایسوس هم همین مسئله صدق میکند.

در خبرها آمده که محصولات جدید از طراحی کاملا نازک برخوردارند و قاب آنها فلزیست.

گفته میشود مدل «زنفون ۳» دارای نمایشگر 5.5 اینچ است. این مدل در کنار مدل «مکس» از چیپ اسنپ‌دراگون 820 استفاده میکند. اما مدل Deluxe بزرگتر و صفحه 5.9 اینچ دارد. چیپ آنهم مدل 615 است.

هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما در زمانیکه خیلی از تولیدکنندگان سیاست عرضه یک گوشی را در پیش گرفته‌اند ایسوس راه مخالف را درنظر گرفته است.

تاریخ ۳۰ ماه مه زمانیست که ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان به تمام این حرف و حدیثها پایان میدهد و بطور رسمی از محصولاتش رونمایی میکند.

در زیر عکس بی‌کیفیت مربوط به مدل احتمالی «زنفون ۳»  است و سایر عکسهای با کیفیت مربوط به گوشی «زنفون ۲» است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

51732