۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

سرویس جدید اینستاگرام ویژه کسب و کار راه‌اندازی میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، در کنار این پیامها احتمال دارد که برخی از پیامها اشتباها در این باکس قرار گرفته باشند.

برای اینکه این باکس مخفی را پیدا کنید دستورات ساده زیر را دنبال کنید:

بعد از باز کردن اپ؛ در قسمت بالا سمت راست اپ آیکونی میبینید که مشابه یک باکس فیزیکی است. درست مثل چیزی که در محیط اداره دیده میشود. روی آن ضربه بزنید؛ به این باکس «اینستاگرام دایرکت» گفته میشود. اگر پیامی در این باکس مخفی وجود داشته باشد نوتیفیکیشن آبی رنگی روی آن دیده میشود که مشخص میکند چند پیام در آن پنهان شده است.

روی نوتیفیکیشن ضربه بزنید تا مستقیما وارد باکس پنهان شوید. حالا که وارد شدید پیامهایتان را چک کنید.

اینستاگرام بغیر از این باکس یک سرویس ویژه برای کسب و کارها راه‌اندازی کرده است. تمام کمپانیهایی که پروفایل کسب و کار دارند میتوانند اطلاعات جمعیتی از کسانیکه آنها را دنبال میکنند و پستهایشان را میبینند بدست آورند.

میتوان این پستها را زمانبندی کرد تا در زمانهای مشخصی از روز به کمپانی مذکور اطلاعاتی از قبیل اینکه چند نفر از فالوئرها آنلاین هستند و آمادگی دیدن پستهایشان را دارند؛ بدهد.

این ویژگی Insights نامیده میشود. سرویس جدید اینستاگرام بغیر از اطلاعات جمعیتی؛ میتواند روی پستها آنالیز و تجزیه و تحلیل کرده و نتایج را در اختیار کمپانی قرار دهد.

همچنین اینکه طی چند روز گذشته چند نفر شروع به دنبال کردن آنها کرده‌اند را به اطلاع میرساند. با استفاده از این ویژگی کمپانی مذکور متوجه میشود که کدام پستها تأثیر بیشتری داشته است.

ویژگی Insights چند ماه دیگر در اختیار کاربران قرار میگیرد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

29903