۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

برای فیلم بعدی اسپیلبرگ آواتار سه‌بعدی طراحی کنید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، دنیای دیجیتالی OASIS یک جامعه تخیلی است که انسانها در آن به شکل مدلهای سه بعدی هستند و به جهان MMO متصلند.

نام داستان این دنیای دیجیتال Ready Player One است که کارگردانی آن بر عهده چهره نام‌آشنای کارگردانی دنیا یعنی استیون اسپیلبرگ است.

داستان این فیلم برگرفته از کتاب «ارنست کلاین» است و اسپیلبرگ قصد دارد تا OASIS را با استفاده از آواتارهای سه‌بعدی هنرمندان دیجیتال در سراسر دنیا بسازد.

این کارگردان از تمام کسانی که در این زمینه استعداد و مهارت دارند درخواست کرده تا آواتارهای سه‌بعدی خود را در سایت Talenthouse به آدرس زیر ثبت کنند:

 

https://www.talenthouse.com/i/create-a-3d-avatar-for-ready-player-one

 

تیم اسپیلبرگ با بررسی تمام آواتارهای ثبت شده حداقل ۵ آواتار را بعنوان برنده انتخاب میکنند و از آنها در فیلم جدید وی استفاده میکنند.

در عوض حق استفاده کامل و مالکیت معنوی اثر به هر نفر هنرمند برگزیده مبلغ ۱۰۰۰ دلار پاداش داده میشود. تیم فیلمسازی تصمیم دارد تا از برخی از مدلهای دریافت شده هم بعنوان گرافیتی پشت زمینه در OASIS استفاده کند که در این بخش نیز به خالقان اثر مبلغ 250 دلار پرداخت میشود.

ثبت آثار در سایت فوق تا تاریخ ۲۳ ژوئن امکانپذیر است و هنرمندان برگزیده روز ۷ ماه جولای معرفی میشوند.

این بهترین فرصتی است که میتواند نصیب هنرمندان دیجیتال در سراسر دنیا شود. اگر فکر میکنید استعداد دارید پس معطل نکنید؛ از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

64000