۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

گوگل برنامه‌های خودروهای خودران را در دیترویت دنبال میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت گوگل در شهر Novi که در فاصله کمی از دیترویت قرار گرفته مرکز تست و تولیدی به مساحت حدود 5 هزار کیلومتر مربع تأسیس میکند.

با توجه به اینکه برخی از کارمندان بخش خودروهای خودران این شرکت در همین منطقه مشغول به کار هستند گوگل به این نتیجه رسید که زمان آن رسیده تا این بخش را بطور کامل انتقال دهد.

در پستی که در گوگل پلاس منتشر شد آمده که خیلی از شرکای کاری ما در این منطقه حضور دارند؛ انتقال بخش تولید این خودروها به دیترویت به تعامل ساده‌تر ما با آنها کمک میکند.

اولویت اول آنها تست و تولید مینی ونهای Chrysler Pacifica است. این پروژه با همکاری مشترک گوگل و فیات کرایسلر انجام میشود.

این همکاری زمانی صورتی گرفته که شاهد جنب و جوشهای بسیاری در این بخش هستیم. خیلی از شرکتهای فناوری؛ کمپانیهای خودروسازی که سالهاست در این زمینه مشغول به کار هستند و سیستمهای خدمات رسانی خودروها باعث بوجود آمدن همکاریهای جالب توجه بین شرکتهای مختلف شده تا هر چه زودتر به اهداف خود برسند.

در همین چند روزه خبر امضای قراداد همکاری بین تویوتا و اوبر اعلام شد؛ GM هم در اوایل سال اعلام کرد که ۵۰۰ میلیون دلار در شرکت رقیب اوبر یعنی لیفت سرمایه‌گذاری میکند. اپل هم حدود ۱ میلیارد دلار در شرکت چینی Didi Chuxing سرمایه‌گذاری کرده است.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

69547