۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

شبکه‌های مجازی رنگ برج ایفل در یورو 2016 را تعیین میکنند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیجیتال ترندز، کاربران میتوانند در پستهایی که در فیسبوک؛ توییتر و اینستاگرام میگذارند رنگهایی که دوست دارند روی برج ایفل نمایش داده شود را مشخص کنند.

اپراتور Orange وظیفه دارد تا با بررسی تمام شبکه‌های اجتماعی و پستهایی که در این خصوص گذاشته شده مشخص کند که طرفداران کدام تیر پر سروصداتر و فعالتر از بقیه بوده‌اند.

هر کشوری که بیشترین هش‌تگ را داشته باشد باعث میشود تا رنگ برج ایفل در پایان آخرین بازی همان روز به رنگ پرچم آن کشور درآید.

این اپراتور که بنوعی حامی مالی این مسابقات هم هست گفته که خلاقانه‌ترین پستها نیز بر روی برج به نمایش درمی‌آیند.

همچنین قرار است برای جلوگیری از حرفها و کلمات نامربوط که ممکن است در پستها بر ضد یک کشور زده شود لیست سیاهی از این کلمات تهیه شود تا پستهای مربوطه شناسایی و حذف شوند.

مسابقات یورو 2016 از روز جمعه 21 خرداد در شهر پاریس آغاز میشود.

بمانند تمام مسابقات ورزشی معتبر مسلما شبکه‌های اجتماعی در طول این تورنمنت هم بسیار داغ خواهد بود. در مسابقه فینال جام جهانی 2014 تعداد 32.1 میلیون توییت ثبت شد که از این حیث یک رکورد به حساب می‌آید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80799