۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

بمب جدید بلک بری به زودی منفجر میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی کالاگرد، بعد از عرضه موفق گوشی اندرویدی BlachBerry Priv در بازار، ظاهرا طعم شیرین این موفقیت به کام بلک بری خوشایند بوده و حالا تصمیم گرفته تا با عرضه مدل اندرویدی دیگری، در میان گوشی های اندرویدی کمپانی های دیگر قدعلم کند.  
سری قبلی محصولات بلک بری که علاوه بر سیستم عامل اختصاصی این کمپانی، از اندروید هم پشتیبانی میکردند، صفحه نمایش لمسی یکپارچه داشتند. سپس بلک بری با عرضه  priv این الگو را شکست و دوباره به سمت کیبوردی شدن پیش رفت.
البته Priv برخلاف مدل های قبلی، فقط سیستم عامل اندروید مجهز بود. حالا بلک بری خبر از تولید نسل دوم موبایل های اندرویدی خود داده و مدعی شده که این مدل جدید مانند یک بمب گوشی های هوشمند دیگر را از دور خارج خواهد کرد. البته راجع به این مدل جدید هنوز اطلاعات کامل و قابل اتکایی منتشر نشده است. فعلا نمیدانیم این بلک بری جدید همچون Pive مجهز به صفحه کلید فیزیکال است و یا از مکانیسم صفحه کلید مجازی استفاده خواهد کرد.
یک وبسایت چینی تصاویری از این بمب را منتشر کرده است اما درباره صحت آن اطلاع دقیقی نداریم. به ادعای این وبسایت خبری چینی، قرار است جزییات موبایل اندرویدی جدید بلک بری بزودی ارائه شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

86557