۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

پرواز به اوج دنیای بازی با جغدهای خشمگین ایسوس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، کلمه STRIX برگفته از نام الهه ای جغد مانند در افسانه‌های یونان و روم قدیم با قدرتی اعجاب‌انگیز است که ایسوس در طراحی محصولاتی خاص، از ویژگیهای این الهه بهره گرفته است:

1 : هدست 7.1 کاناله واقعی به همراه استیشن صوتی

این هدست قدرتمند و زیبا به دلیل استفاده از مگنتهای نئودینیومی با کیفیت، طراحی خاص و ارگونومیکی که دارد به شما کمک میکند تا در بازیها، هیچ صدایی را از دست ندهید. ایسوس در این مدل، به منظور تولید صدای 7.1 کاناله واقعی، از 10 مگنت استفاده کرده است. یک استیشن صوتی حرفه ای، علاوه بر تنظیمات صوتی همه جانبه، می تواند این هدست را برای هر سبک از بازی بهینه کند. کافی است کاربر نوع بازی خود را انتخاب کند و از صدای کالیبره شده برای بازی مورد نظر لذت ببرد.

کاپهای این هدست با استفاده از چرم طبیعی ساخته شده که باعث میشود جریان هوا بین گوش و خارج از هدست براحتی انجام شود و گیمر برای ماراتنهای مختلف خیلی راحت به بازی ادامه دهد. همچنین در طراحی این هدست، هر کاپ به شکل چشم جغد طراحی شده که با جلوه نورانی زیبا، ظاهر آن را مخوفتر جلوه میدهد. برای ارتباط صوتی هم یک میکروفن بوم قابل جداشدن به همراه فیلتر 90 درصدی نویز محیط، ارتباط را در بازی با بالاترین کیفیت به همراه خواهد داشت.

 

کیبورد تمام مکانیکی و گیمینگ STRIX Tactic Pro

در ساخت این کیبورد، تمامی کلیدها از نوع Cherry MX هستند که باعث میشود هم سرعت عمل پاسخ‌دهی در بازی به کوتاهترین زمان برسد و هم دوامی با طول عمر 50 میلیون بار ضربه را داشته باشد. علاوه بر آن برای ظاهر جذاب آن، تمامی کلیدها با جلوه نورانی نارنجی رنگ همراه هستند که کاربر میتواند به سادگی شدت نور و نوع جلوه را انتخاب کند.

 21 کلید مجزا برای ماکرو در این کیبورد درنظر گرفته شده تا در بازیها، کاربر بسادگی هر عملی را به عنوان ماکرو در کیبورد تعریف کند. همچنین تمامی کلیدها دارای قابلیت N-Ke Rollover هستند تا درهنگام بازی اثر واکنش هیچ کلیدی از قلم نیفتد.

 

ماوس گیمینگ STRIX Claw

این ماوس مخصوص بازی با سنسور از پیش تنظیم شده با میزان DPI 5000 طراحی و تولید میشود. سوییچهای ژاپنی Omron D2F-01F بهترین کارایی و دوام را در هنگام بازی و کلیکهای مداوم برای این ماوس به همراه دارد. سه دکمه مجزا و قابل برنامه‌ریزی، جلوه نورانی زیبا به همراه نرم افزار کامل، این ماوس را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در لیست خرید یک گیمر تمام عیار تبدیل کرده است.

 

ماوس پدهای Glide Speed STRIX و STRIX Glide Control

آخرین اسلحه برای یک گیمر بی‌شک یک ماوس پد عالی است. ایسوس در سری STRIX خود هر دو نوع ماوس پد SPEED و CONTROL را برای کاربردهای متفاوت تولید کرده است.

 در مدل SPEED هدف حرکت روانتر ماوس بر روی سطح ماوس پد است و در نوع Control دقت بیشتر و کنترل کامل بر روی نشانه‌گر ماوس است که به سبب طراحی مناسب، نیاز گیمرها کامل برطرف میشود. همچنین ایسوس برای دوام هر چه بیشتر این ماوس پد، حاشیه دور آنها را به صورت فشرده دوردوزی کرده تا هم ماوس پدها خوش دست‌تر شوند و هم در حین کار از آسیب به لبه‌های آن ماوس جلوگیری شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

92663