لوگو بعدی فایرفاکس را کاربران تعیین میکنند
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، موزیلا برای این مسئله یک جریان «طراحی آزاد» (Open Design) را راهاندازی کرده تا بتواند هویت برند خود را مدرنیزه کند.
به همین منظور آنها کار خود را با فاز نخست “Creative Strategy” یا استراتژی خلاق آغاز میکنند. در این مرحله هر کدام از کاربران میتوانند ایدههای خود را به دیگران معرفی کنند و سایرین قادرند تا روی تمهایی که کمپانی پست میکند نظر دهند.
از این مرحله یکسری ایدهها و مفهومهایی که ارزش داشته باشند انتخاب شده و وارد مرحله آزمایش؛ تغییر و اصلاح میشوند تا مشخص شود کدامیک از آنها با مشخصات وب موزیلا بهتر کار میکند.
سرانجام بعد از بحث و بررسی؛ ماه نوامبر امسال شاهد معرفی تم جدید خواهیم بود.
مدیر بازاریابی موزیلا میگوید که بازگذاشتن فرآیند طراحی به همه کاربران این امکان را میدهد تا در این مکان تمام داشتههای خود را ارائه دهند و از نظرات سایرین در اقصینقاط دنیا مطلع شوند.
نظرات : 0