۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

بیش از ۵۰ درصد مردم آمریکا مشترک سرویسهای VOD هستند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این روزها علاوه بر تلویزیون و شبکه‌های کابلی راههای بسیاری برای مصرف مدیای دیجیتال وجود دارد.

بر طبق گزارش جدیدی که توسط مؤسسه «نیلسن» منتشر شده تقریبا نیمی از خانوارهای آمرکایی مشترک سرویسهای VOD مانند نت‌فلیکس و هولو هستند.

این رقم تا چند ماه پیش خیلی کمتر از این بود ولی در طی این مدت تعداد افراد بیشتری تصمیم به استفاده از این نوع سرویسها گرفته‌اند.

عادت قدیمی و سنتی تماشای تلویزیون دائما در حال نزول است و دستگاههای موبایلی مانند اسمارت‌فونها و تبلتها گزینه‌های بیشتری را پیش روی کاربران و مشتریان قرار میدهند.

لازم بذکر است که این نوع عادت جدید عمدتا بین افراد 18 تا 34 ساله دیده میشود و ۳۹ درصد مدیای مصرف شده روی وسایل موبایلی و کامپیوتر و 15 درصد آن از طریق سرویسهایی مانند تلویزیون اپل و «روکو» دیده شده است.

اما از جمیعت بالای 50 سال حدود 53 درصد از طریق تلویزیون و ۲۱ درصد از پلتفرمهای دیجیتال اقدام به تماشای برنامه‌های موردنظرشان کرده‌اند.

این آمار در نوع خود جالب و تأمل‌برانگیز است بخصوص اینکه شبکه‌های تلویزیونی اخیرا به فکر این افتاده‌اند تا محتوای خود را از طریق سایر مدیاهای موجود مانند اسنپ‌چت و فیسبوک به مخاطبان خود برسانند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

84535