۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

تجربه جدید Crowd Funding برای یک کسب و کار نوپای ایرانی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی آواتک، "فایندیما" دستگاهی الکترونیکی است که از طریق بلوتوث (با مصرف پایین باتری) به تلفن همراه فرد مرتبط میشود و با اتصال به دسته کلید، کیف یا هر وسیله دیگری، موقعیت آن را به صاحب تلفن اعلام می‌کند. اگر فاصله این دستگاه از محدوده معینی با تلفن همراه بیشتر شود، با صدایی خاص، صاحب وسیله را از این موضوع باخبر میکند. این دستگاه الکترونیکی (فایندیما) مجهز به دکمه‌ای است که با فشار دادن آن، تلفن فرد حتی در حالت سکوت تا زمانی که در دسترس صاحبش قرار گیرد، به صدا درمی‌آید.

گفتنی است از این طریق تیم بنیانگذار این محصول ضمن تامین بخشی از سرمایه اولیه لازم از طریق پیش فروش، از کاربردی بودن آن نیز اطمینان حاصل نموده‌اند. روش جذب سرمایه جمعی (Crowd Funding) یکی از روشهای رایج جذب سرمایه در محصولات نوآورانه در سطح جهانی است.

محسن ملایری، مدیرعامل آواتک در این خصوص گفت: "سخت افزار، نرم افزار و طراحی صنعتی این محصول توسط تیم جرمینال تکمیل شده و اکنون این محصول پس از جذب سرمایه مورد نظر از طریق جمع سپاری، وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد."

این شرکت تاکنون 17 میلیون تومان برای تولید فایندیما جذب سرمایه کرده‌است، در  میان حامیان این محصول میتوان به نام سه شرکت حامی تکنولوژی و نوآوری از جمله شرکت سیم و کابل ابهر، شرکت گارانتی آروند و گروه شرکت‌های سازیبا اشاره کرد که با خرید بسته اسپانسرشیپ فایندیما، این شرکت را در مسیر نوآوری و کارآفرینی همراهی کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس www.germinal.ir مراجعه کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

92317