۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

گیگابایت « کارت گرافیک اورکلاک شده Geforce GTX 1070 » را معرفی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، با توجه به مشخصات فنی ارائه شده کارت مینی ITX اورکلاک شده Geforce GTX 1070 از ۸ گیگابایت رم GDDR5 بهره میبرد همچنین سیستم خنک کنندگی آن طوری طراحی شده که تحت فشار هیچ کدام از بازیهای پی‌سی گرمای زیر آن بیش از اندازه بالا نمیرود.

برغم سایز کوچکی که دارد؛ این کارت مخصوص اورکلاکنیگ طراحی شده و به کاربران این امکان را میدهد تا با تنها یک کلیک سرعت کلاک را بالا ببرند.

فن 90 میلیمتری این کارت با پره‌هایی که دارد در لبه‌ها بشکل مثلث است و حالت منحنی شکل 3D stripe باعث میشود تا جریان هوا نسبت به فنهای معمولی که در حال حاضر در بازار روی کارتهای گرافیک دیده میشود تا 23 درصد افزایش پیدا کند.

این فن میتواند زمانیکه بازی معمولی روی سیستم اجرا میشود یا اینکه کاربر در حال وبگردی است و فشار آنچنانی به سیستم وارد نمیشود از حرکت بایستد.

همچنین برای این فن از سه لوله مخصوص مسی استفاده شده؛ این لوله‌ها بگونه‌ای طراحی شده‌اند که تماس مستقیم آنها با خود چیپ اصلی کارت گرافیک به حداکثر میرسد.

کارت جدید گیگابایت؛ کلاک حافظه 8008MHz؛ باس حافظه 256 بیت؛ دو  پورت لینک دوگانه DVI-D؛ یک پورت HDMI 2.0b و حداکثر رزولوشن 4096x2160 را به گیمرها ارائه میدهد.

مانند همیشه گیگابایت در صفحه معرفی محصولاتش حرفی از قیمت به میان نیاورده اما گفته میشود مدل ۴ گیگابایت این کارت 320 دلار و قیمت مدل قدرتمندتر با تمام امکانات به 379 دلار میرسد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

52342