۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

گیگابایت شما را به دنیای متفاوت رایانه‌ها دعوت میکند

در سالهای اخیر محبوبیت  مبحث کیس مودینگ بسیار افزایش یافته در حالی که تا همین چند سال اخیر فعالیت در این زمینه برای هرکسی ممکن نبود، ولی حالا بسیار از کیس مودرها با فروش محصولات ساخت خود این امکان را فراهم میکنند تا هر کسی کامپیوتر شخصی سفارشی خود را داشته باشد و این امکان را به کاربران میدهند تا تنظیمات شخصی دلخواه خود را اعمال کنند. در صورتیکه داشتن کیسهای تجاری ساخته شده کمپانیهای دیگر، این امکان را نخواهد داشت. کیس مودرها با اضافه و ترکیب بخشهای خاصی همچون سنسورها، حجمهای سه‌بعدی، ترکیب رنگهای متفاوت و حتی بخشهایی با قابلیت جداسازی بدنبال هرچه بهتر کردن محصولات خود هستند، شبیه به پروژه انجام شده توسط آقای Suchao Prowphonga  از کشور تایلند که توسط گیگابایت به نمایش درآمده است.

در حالی که شاهد نوآوریها و خلاقیتهای زیاد در کامپیوتکس 2016 غرفه گیگابایت بودیم، که بدون شک برجسته‌ترین مود انجام شده با مضمون Ghostbusters  (شکارچیان روح فیلم سینمایی محصول سال1984) بود که توسط Benny Shieh و Janus Yeh انجام شده بود. در این پروژه از ست Ghostbuster’s fire hall ساخت شرکت LEGO استفاده شده است که تیم گیگابایت توجه خود را با پرداختن به جزئیات نورپردازیهای داخلی و خارجی و مسیرهای طبقاتی ساختمان توسط LEDها نشان داده است که در بعضی از قسمتها با نمایی از رنگ زرد همراه است. تیم مودینگ در این پروژه برای نشان دادن خلاقیت خود، مادربرد و تمامی متعلقات را تنها بوسیله قطعات کوچک (بلوکها) لگو به یکدیگر متصل کردند تا به کاربران نشان دهند که بلوکها و قطعات لگو توان تحمل اجزای اصلی این پروژه را دارند.

معاون بخش تجاری مادربردهای گیگابایت آقای Henry Kao میگوید: وجود کیسهای مود شده در غرفه گیگابایت برای ما بسیار هیجان‌انگیز است. ما ارزش محصولات خود را مثل یک شاهکار میپنداریم و میتوانیم نشان بدهیم که تنها کسانی نیستیم که به این امر معتقد هستیم. بسیاری از این هنرمندان با استفاده از مادربردهای ما آنها را بخشی از شاهکار خود برای ارائه جهانی میدانند.

گیگابایت برای ایجاد علاقه و تحریک بیشتر جامعه کیس مودینگ یک ویدیوی آموزشی از طریقه ساختن و مودینگ کیسها آماده کرده که این ویدیو در کانال یوتیوب مادربردهای گیگابایت و بریکس برای نمایش همگان موجود است.

هر سال گیگابایت از بهترین کیس مودرهای دنیا دعوت بعمل می‌آورد تا محصولات خود را در غرفه گیگابایت به نمایش بگذارند. شاید سال بعد شما هم در این رویداد حضور داشته باشید! برای شرکت در این رویداد کافی است عکسها و توضیحات مختصری درباره طرحهایتان را به نزدیکترین دفتر محلی گیگابایت ارسال کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

95306