۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

صدور آنلاین فاکتور با استارتاپ «پی بیلینگ»

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شما می‌توانید با ایده استارتاپ «پی بیلینگ» براحتی آب خوردن فاکتور را صادر، لینک فاکتور را بصورت ایمیل برای مشتری ارسال کنید و از مشتری بخواهید با باز کردن این لینک در صفحه وب، بصورت آنلاین آن را پرداخت کند.

امیر حسین حاج محمدی؛ موسس این استارتاپ درباره ایده شکل‌گیری «پی‌ بیلینگ» میگوید: از سال ۸۵ در زمینه فروش محصولات فناوری فعال بودیم، از آنجا که در کرمان زندگی میکنیم، یکی از معضلات جدی ما در دریافت فاکتور و پیش فاکتور از تهران و پرداخت وجه آنهاست، چرا که گاهی قطع سیستم بانکی، محدود بودن مبلغ کارت به کارت، تاخیر در ارسال یا ناخوانا بودن فکسهای ارسالی یا گاها در دسترس نبودن دستگاه فکس، کندی و سوءتفهام ایجاد میکند.

او با بیان اینکه «پی‌ بیلینگ» یک استارتاپ فعال در حوزه مالی است، بیان میکند: نرم افزار «پی‌ بیلینگ»، سیستم تحت وب صدور فاکتور حرفه‌ای در کنار سیستم حسابداری ساده و روان و مدیریت مشتریان (CRM) است که امکان پرداخت فاکتور‌ها از طریق درگاه بانک و USSD را میسر میکند. با استفاده از این روش، هر فرد میتواند درگاه بانک و وجه فاکتور های خود را دریافت کند.

موسس این استارتاپ با تاکید بر نقش «پی‌ بیلینگ» در حفظ محیط زیست و سرعت بخشیدن امور بازرگانی میگوید: این استارتاپ در حال مذاکره برای ایجاد روش نوینی از پرداخت به نام “سیناپس” است. در این روش میتوان به هر فاکتور، شناسه قبض و پرداخت تخصیص داد و مشتری  با در اختیار داشتن این شناسه‌ها، وجه فاکتور را از طریق تمامی درگاههای بانکی شامل درگاه پرداخت اینترنت (IPG)، سیستم ATM، پایانه‌های فروشگاهی (POS) و همچنین USSD پرداخت میکند. پرداخت وجه فاکتورها از طریق سیناپس (محصول شرکت فناپ)، پیگیری و ردیابی میشود.

به گفته او، سرویس در دو نسخه رایگان یعنی کسب و کارهای شخصی (کسب و کارهای خانگی) و تجاری تعریف و هزینه پایه با سه کاربر، سی هزار تومان در طول سه ماه در نظر گرفته شده است که قیمتی کاملا مناسب دارد.

حاج محمدی در پاسخ به این سوال که امکانات در نظر گرفته شده برای این دو نسخه با هم تفاوت دارد، بیان میکند: امکانات سرویسها در تمامی دسترسیها برابر است و تنها در تعداد کاربرها تفاوت دارد که در نسخه کسب و کارهای شخصی، سرویس تک کاربره است. هدف اصلی از رایگان بودن این سرویس کمک به رشد کسب و کارهای شخصی است که اکثرا کسب و کارهای خانگی هستند .

موسس این استارتاپ قابلیتهای کلیدی نرم افزار «پی‌ بیلینگ» را چنین عنوان میکند: امنیت بالای اطلاعات، رازداری و امانت داری، بروز رسانیهای منظم، صدور فاکتور با سه قابلیت پرداخت آنی، مدت زمان تسویه و تکرار فاکتور در دفعات با دوره زمانی مشخص، صدور پیش فاکتور با امکان تعیین مدت اعتبار، ثبت درآمد و هزینه، سیستم مدیریت مشتریان و گزارشگیریهای دقیق و حرفه‌ای نیز از مزایای کلیدی این وب افزار است.

به گفته او داشتن یک درگاه بانک اختصاصی برای دریافت وجوه فاکتور و مطالبات، نیاز هر کسب و کاری است که میخواهد رشد کند.

حاج محمدی در پایان می گوید: «پی‌ بیلینگ» با در نظر گرفتن نیازهای اساسی، محتواسازی مناسب و حرفه‌ای و رفع مشکلات ارسال فاکتور و صورتحساب، برای کسب و کارهای خانگی، کسب و کارهای کوچک، استارتاپها، شرکتهای پخش، شرکتهای توزیع و عمده فروشان و کلا کسانی که دوستدار پیشرفت و تمایز در گروه و صنف کسب و کار خود هستند مناسب است .

نظرات : 0

ثبت نظر

97760