۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

LEDهای فراگیر و انبوه این بار در مادربردهای گیگابایت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اگر شما نیز جزء آن دسته از کاربران مشکل پسند هستید،با ما همراه شوید تا با خلاقیت کمپانی گیگابایت در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

امروز به معرفی یکی از جدیدترین ویژگی بکارگرفته شده در مادربردهای جدید کمپانی گیگابایت، برای پشتیبانی از سری جدید پردازنده های اینتل (Broadwell-E و Skylake) میپردازیم. این قابلیت بر روی مادربردها با نام Ambient LED ارائه شده است و به کاربر این امکان را میدهد تا براحتی و با استفاده از LEDهای فراگیر و انبوه کار نورپردازی به رنگ دلخواه در رنگهای متفاوت را در محیط داخلی کیس کنترل و تنظیم کند.

برای استفاده از این ویژگی باید بهمراه App center اختصاصی گیگابایت نرم افزار Ambient LED را نصب نمایید تا با استفاده از این نرم افزار در سیستم‌عامل خود دنیای رنگها را با امکانات و قابلیتهای متفاوت مدیریت کنید. شما در این نرم‌افزار علاوه بر آزادی عمل و کنترل کامل LEDها میتوانید از حالتهای پیش‌فرض تعبیه شده در این نرم‌‌افزار استفاده کنید:

حالت Still شما را قادر خواهد ساخت  تا رنگ دلخواه (استفاده از ترکیب رنگی) را به صورت ثابت در کیس خود به نمایش بگذارید، حالت Beat این امکان رابه شما میدهد تا در هنگام پخش موسیقی و یا فایلهای صوتی رنگ و روشنایی LEDها متناسب با ریتم خروجی صدا هماهنگ شود. همچنین تن صدای خروجی نیز در این حالت مورد نظر قرار گرفته تا حس خوب یک اکولایزر حرفه ای را به کاربر القا کند و در حالت Pulse، LEDها حالت چشمکزن را به آرامی نمایان میکنند و در آخر نیز می توانید با استفاده از کلید در نظر گرفته شده، تمام LEDها را خاموش کنید. همچنین تعبیه پین RBG بر روی مادربرد این امکان را به کاربر میدهد تا با اضافه کردن نوارهای RGB 5050 کنترل آنها را نیز در دست گیرد و محیط رایانه‌ها را کاملا دگرگون سازند.

با توجه به ویژگی عرضه شده از طرف کمپانی گیگابایت بنظر میرسد کاربران بتوانند رنگ دلخواه خود را برای سیستم حرفه‌ایشان انتخاب کنند و از طرفی هم نیاز کاربران حرفه‌ای و حتی کیس مودرها را برای داشتن محیطی پر نور و زیبا نیز پوشش دهد. لازم بذکر است که مدلهای X99  وZ170  بازطراحی شده از این ویژگی پشتیبانی میکنند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی گیگابایت مراجعه کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

16441