۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

شعب روستایی پست بانک تعطیل نمیشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد آینده فعالیت پست بانک گفت: در گذشته پست بانک از ساز و کاری استفاده می کرد که بر مبنای آن فعالیتش به 10 هزار روستا گسترش پیدا کرده بود که این گسترش وسعت باعث شد تا نظارت بر آن کم شود که از یک و نیم سال قبل، با طراحی جدیدی که انجام شد، بدون جمع کردن و تعطیل کردن پست بانک از روستاها، سیستمی کاملا الکترونیکی برای این نظارت طراحی شد. 
وی با اشاره به اینکه بیش از یک ماه از آماده شدن سیستم جدید می گذرد، افزود: برنامه ریزی شده تا در تعطیلات نوروز که کسب و کارها تعطیل هستند، عملیات نصب آن انجام شود. 

واعظی تصریح کرد: با نصب این سیستم نظارت افزایش پیدا می کند تا اگر یک روستایی پولی را به حسابی واریز می کند و یا از حسابی برداشت می کند، از این موضوع مطلع شود. 

وزیر ارتباطات با بیان اینکه با کارگزارن خاطی در روستاها برخورد لازم صورت گرفته است، اظهار کرد: اگر از سوی کارگزاران خطایی صورت می گیرد، اصل ما بر این است که مردم نباید ضرر کنند و اگر مردم پول خود را در پست بانک گذاشته اند، باید تکلیف خودمان را به عنوان متولی امر مشخص کنیم.

نظرات : 0

ثبت نظر

89632