اهمیت ثبات و پایداری شبکه ارتباطی کشور هنگام حوادث غیر مترقبه
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از شرکت مخابرات ایران، قنبری با تأکید بر تغییرات ساختاری و نیروی انسانی شرکت اظهار داشت: «نگاه شرکت باید اول به کارکنان و بعد از آن سهامداران و مشتریان باشد؛ با ایجاد انگیزه و رفع مشکلات کارکنان، مشتریان و سهامداران نیز رضایت خواهند داشت.»
قنبری با اشاره به عنصر ثبات و پایداری در شرکت گفت: «این دو مؤلفه در مسیر توسعه ارتباطات کشور ضروری و بخش روابط عمومی سازمان متولی برقراری و حفظ آن است.»
وی با اشاره به اینکه برند شرکت، تصویرساز مهم نزد مشتریان است بیان داشت: «از آنجا که برند نتیجه فعالیتهای شرکت نزد مشتریان از باب ارائه محصول و خدمات است، باید همواره با استفاده از ابزار ارتباطی با مخاطبان حفظ شده و ارتقاء یابد.»
گفتنی است، جلسه مدیران مخابرات منطقه تهران با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در ساختمان شهید نجات الهی این منطقه برگزار شد.
نظرات : 0