۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

ثبت نام در مسابقات کدنویسی مبهم آغاز شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مسابقه کدنویسی مبهم (Spaghetti contest) در تاریخ 7 شهریورماه سال جاری توسط باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه‌ای به زبان ++C بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته‌ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

البته این رشته باید همواره ثابت باشد، نه آنکه در هر بار اجرا رشته‌ای متفاوت چاپ کند و یا اینکه با انتقال به کامپیوتری دیگر، خروجی متفاوتی بدهد.

مخاطبان این رویداد دانشجویان و برنامه نویسان رایانه و شرکت های فعال در حوزه برنامه نویسی هستند و خروجی این مسابقات قابل ارائه به شرکتها و سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود.

یادگیری، تمرین، رقابت و استخدام در شرکتهای معتبر از مزایای شرکت در مسابقات برای برنامه نویسان عنوان شده است؛ به نحوی که بررسی کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می‌شود.

در عین حال ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید، فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می‌آورد.

همچنین آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر بوده و نشان‌دهنده مهارت افراد در برنامه‌نویسی خواهد بود.

پس از برگزاری مسابقات، برای تیم‌های برتر امکان استخدام در شرکت‌های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده‌اند، وجود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از روند برگزاری مسابقه، قوانین و مقررات و ثبت نام به وب‌سایت http://spaghetticontest.ir مراجعه کنند.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

37866