۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

استاندار اصفهان خواستار گسترش خدمات پستی در بخش گردشگری شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، رضایی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده پست طی سالهای اخیر، افزود: خدمات پست خارجه یکی از موردنیازترین خدمات در شهر توریستی مانند اصفهان است که ضروری است مدیران و مسئولان به این امر مهم، بیشتر اهتمام ورزند و زمینه توسعه دسترسی آسان تر و سریع تر به این خدمات را فراهم سازند.

وی ارایه خدمات در بستر فناوری و ابزارهای هوشمندانه، رعایت حقوق شهروندی، تامین هرچه بیشتر رضایت مردم در ابعاد کمی و کیفی خدمات مورد نیاز را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توسعه خدمات پستی، گسترش سطح رفاه و آسایش شهروندان را به همراه  دارد.

مدیر کل پست اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد کمی و کیفی پست از ابتدای سال تاکنون ارایه داد و در ادامه به تشریح برنامه های پیش روی استان در ماههای پایانی سال و سال آینده پرداخت.

باقری به تغییر رویکرد پست از ارایه خدمات سنتی به نوین اشاره کرد و افزود: شبکه پستی کشور با بهره گیری از پیشرفت های فناورانه، خدمات هوشمند و نو ظهوری را به مردم ارایه داده و همواره در حال ارتقا و بهبود این بخش از خدمات است.

وی با تاکید بر این که پست استان با در پیش گرفتن این رویکرد و نگاه جدید، به ارایه خدمات به مردم می پردازد، تصریح کرد: با گسترش سطح تعاملات با سایر سازمان ها و ارایه خدمات اجرایی به نیابت از این سازمان ها در مراکز و واحدهای پستی سطح کشور، نقش بی بدیلی در حذف سفر های غیر ضروری و کاهش آلودگی های محیط زیست دارد. 

نظرات : 0

ثبت نظر

20092