۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر

استاندار قزوین: پست هوشمند، مناسب ترین ابزار برای کاهش ترافیک شهری است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، عبدالحمید زاهدی استاندار قزوین در این دیدار که احمد جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و امور استانهای شرکت ملی پست نیز حضور داشت، از پست به عنوان مجموعه ای بدون حاشیه و مصمم به تامین نیازهای مردم یاد کرد.

وی از مدیران و کارکنان شبکه پستی کشور به دلیل تلاش در جهت تحقق این هدف قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به متنوع شدن نیازهای مردم و گستردگی و پراکندگی آن، پست می بایست ارتباط خود با مشتریان را بیش از پیش تقویت کند. 

عضو هیئت مدیره نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های استاندار قزوین از شرکت ملی پست، بر ضرورت افزایش تعاملات بین دستگاه ها ی اجرایی استان با پست در تامین زنجیره نیازهای مردم تاکید کرد.

فریبا مرادی پروژه ملی اقتصاد مقاومتی  GNAFرایادآور شد و افزود: اجرای کامل این پروژه موجب استاندارد سازی آدرس ها می شود و در نهایت موجب تسهیل در ارایه خدمات دولتی و غیردولتی در اقصی نقاط کشور خواهد شد.

دبیر هیئت مدیره و امور استان های شرکت ملی پست نیز در این دیدار ضمن طرح دیدگاه های خود، نبود باجه مرکزی مناسب در اداره کل پست استان قزوین را یکی از مشکلات اساسی پست این استان عنوان کرد و افزود: با توجه به گستردگی خدمات، در فضای موجود نمی توانیم پاسخگوی نیاز مشتریان به لحاظ کمی و کیفی باشیم.

احمد جان بزرگی خواستار مساعدت استاندار به منظور تامین فضای مناسب شد.

عضو هیئت مدیره: نامه رسان ها می توانند بازوی شرکت در توسعه بازار پست باشند

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در بازدید از اداره کل پست استان قزوین در جمع نامه رسان های این استان، گفت: موزعین می توانند در امر توسعه بازار پست یاریگر شبکه پستی کشور باشند.

فریبا مرادی در این دیدار از تلاش های نامه رسان ها قدردانی کرد و افزود: این گروه از همکاران به دلیل ارتباط چهره به چهره و مستمری که با مردم و مشتریان دارند، نقش موثری در توسعه فعالیت های بازاریابی شرکت دارند.

وی ضمن تاکید بر امانتداری به عنوان یکی از وظایف مهم نامه رسان ها و خط قرمز شبکه، از آنان خواست بر انجام صحیح، دقیق و به موقع این وظیفه بیش از پیش همت گمارند.

احمد جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و امور استانها نیز با اشاره به اینکه تامین هرچه بهتر رضایت کارکنان از مهمترین دغدغه های مدیران ارشد شرکت است، از همکاران نامه رسان خواست ارتقا سطح کیفیت خدمات را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.   

در ادامه، برخی همکاران نامه رسان به طرح دیدگاه ها و مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

 

برگزاری جلسه شورای اداری با حضور عضو هیئت مدیره

جلسه شورای اداری پست استان قزوین با حضور فریبا مرادی عضو هیئت مدیره، احمد جان بزرگی دبیر هیات مدیره، رضایی نیک مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، برخورداری مدیر کل پست استان، معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی واجرایی و کارشناسان اداره کل پست استان قزوین در سالن جلسات شهید قندی برگزار شد.

مرادی دراین جلسه با تشریح اساسنامه شرکت ملی پست اضهار داشت: با ورود اپراتورهای جدید بحث انحصار از پست برداشته شده و شرایط رقابتی جهت ارائه خدمات به وجود خواهد آمد که دراین رقابت مباحث کاهش هزینه ها، کیفیت و سرعت درانجام خدمات پستی مطرح خواهد شد و پست می بایست خود را از هر لحاظ آماده کند.

وی وصول مطالبات را مستلزم برنامه ریزی دقیق واصولی دانست وافزود: باید برای وصول مطالبات اهتمام ویژه ای داشته باشیم و اگر با همین رویه بخواهیم عمل کنیم مطالبات انباشته تر خواهد شد.

مرادی خاطر نشان کرد: اگر استانی بتواند صدرصد هزینه ها را پوشش دهد هرچه درامد بیشتری داشته باشد برای استان باقی خواهد ماند.

عضو هیئت مدیره ادامه داد: بایستی با ارایه خدمات باکیفیت و کاهش هزینه ها موجبات خوشحالی مردم واحساس شیرینی خدمات رادر مردم نهادینه نماییم.

 وی همچنین همگام بودن با پست های مدرن دنیا را مستلزم نگرشی نو در نیروی انسانی عنوان کرد وافزود: در دنیای امروز که همه چیز در حال پیشرفت است اگر بخواهیم سنتی فکر کنیم در رقابت با رقبا شکست خواهیم خورد.

وی بسیج شدن همه پرسنل را در امر بازاریابی و کسب درآمد یکی از اهداف مهم شرکت دانست و گفت: تمامی کارکنان و در همه سطوح  باید برای شبکه پستی کشور کسب درآمد کنند واستانی که بیشتر درآمد را داشته باشد قاعدتا دریافتی ومزایای بیشتری خواهد داشت.

این مقام مسول رویکرد پست در کشورهای توسعه یافته را حرکت در جهت ارائه کالا، اسناد، پست لجستیک و تجارت الکترونیک عنوان کرد و افزود: ما باید همکاری نزدیک تری با استارت آپ ها داشته باشیم و در این زمینه می بایست زیرساخت های مورد نیاز را فراهم نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی قوی بر مبنای کد پستی ده رقمی، اعتقاد به وجود کدپستی را بعنوان یک اعتقاد قلبی در بین همکاران ضروری دانست و تصریح کرد: تا زمانی که ما خودمان به این باور و اعتقاد نرسیم  نمی توانیم از دیگران انتظار داشته باشیم و اگر می خواهیم شرکت پویا و سود ده باشد باید تفکر همکاران در جهت استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته، خواسته های مشتریان و براساس نیاز های واقعی آنها باشد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان قزوین صنعتی بودن این استان را بهترین فرصت در جهت بالا بردن ترافیک در شبکه پستی برشمرد وگفت: توقع ما از این استان بر اساس موقعیت آن سنجیده می شود.

جان بزرگی دبیر هیات مدیره نیز برارتقای کمی و کیفی بخش های قبول، آماده سازی وتوزیع به رویکرد شرکت در استفاده از نیروهای خبره و تحصیل کرده درتوزیع اشاره کرد و گفت: هدف آتی ایجاد ماموریت های تازه در این بخش ها است.

مدیرکل دفتر مدیرعامل در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید دست به دست هم دهیم تا وضعیت شبکه پستی کشور بهتر ازاین شود و یادآورشد تا وقتی که همه ما احساس مسولیت نداشته باشیم هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال ضروریست کشیک در شیفت بعد ازظهر داشته باشیم تا به مردم بهتر خدمت کنیم.

وی  همچنین با اشاره به مشکلات بخش توزیع، برمرتفع شدن مشکلات منطقی همکاران تاکید کرد و افزود: بخش توزیع می بایست با ظاهری آراسته و با پوشش مناسب درجامعه حاضر شود.

براساس این گزارش برخورداری  مدیرکل پست استان نیز در گزارشی جامع وضعیت پست استان را تشریح  و پس از آن روسا ی اجرایی پست استان قزوین برنامه ها و پیشنهادات خود را ارایه نمودند.

نظرات : 0

ثبت نظر

61244