۱۴۰۳ دوشنبه ۰۹ مهر

سامانه های پاسخگویی به شکایات و پرداخت خسارت مشتریان متصل شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان این اقدام را در راستای افزایش رضايت مشتريان و وفاداری آنان در فضای رقابتی كنونی و همچنین عمل به تعهدات و جبران خسارت های احتمالی، انجام داده است و حداکثر 48 ساعت پس از ثبت شکایت مشتری در سامانه، به خسارت اعلام شده رسیدگی و نسبت به پرداخت آن اقدام می کند.

براین اساس، کاربر سامانه غرامت به صورت مستمر کارتابل سامانه شکایات را در سامانه جامع پرداخت غرامات، کنترل و رصد می کند.

سامانه غرامت نسبت به كنترل و رصد مستمر «كارتابل سامانه شكايات» در سامانه جامع  پرداخت غرامات پستی اقدام نموده و به منظور ختم پرونده نسبت به انجام مراحل ذيل در كوتاه ترين زمان ممكن اقدام نمايد.

با توجه به اهمیت موضوع تامین حداکثری رضایت مشتریان، به زودی گزینه ای تحت عنوان پاسخگويی به موقع به پرونده های غرامت های واصله، در سامانه غرامات پستی ايجاد می شود و دفتر مدیریت عملکرد و امور مشتریان ضمن كنترل عملكرد كليه واحدهای اجرايی، نسبت به ايجاد شاخص جديد "ميزان پرداخت غرامات الكترونيكی" در سیستم ارزيایی عملکرد كيفی اقدام می کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

80772