۱۴۰۳ دوشنبه ۰۹ مهر

وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰مخابرات منطقه قم بررسی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مهندس سید مجید صدری از بخش های مختلف مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ مخابرات منطقه قم بازدید و مهارت ، تسلط و نحوه عملکرد پاسخگویان را بررسی و با تعدادی از مشتریان گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: درپی دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقاء سامانه های پاسخگویی در دو هفته، اقدامات زیر انجام شده است که می تواند در تحقق مشتری مداری و رضایت ایشان موثر باشد.
برگزاری دوره آموزش فنی ارتباط با مشتری برای کارکنان مراکز تماس
فراهم کردن امکان انتقال تماس از تهران به سایر استان ها و برعکس
راه اندازی امکان پاسخگویی به مشتریان از طریق وب و پنل دسترسی مشتریان در نشانی ADSL.TCI.ir
استاندارد سازی سیستم ها ، مکان و تعداد پاسخ هر پاسخگو در زمان انجام کار
بازنگری در شاخص های ارزیابی پاسخگویان و نظرسنجی از مشتریان به صورت نمونه گیری شد.
 پاسخگویی بلافاصله بعد از تماس و کاهش زمان انتظار پاسخگویی
مهندس صدری با اشاره به نقش پاسخگویان در میزان رضایت مردم گفت: ما وظیفه داریم برای این دسته از کارکنان انگیزه کافی ایجاد کنیم و لذا با تبدیل قراردادها از نفر روز به تعداد تماس، علاوه بر پرداخت حقوق برابر قانون کار ، به پاسخگویان برتر حقوق و دستمزد اضافه پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تجمیع مرکز تماس از ۳۱ مرکز به ۷ مرکز و فراهم کردن امکانات نظارتی متمرکز و دسترسی کامل را از برنامه های آینده این شرکت برای پاسخ به انتظارات وزیر محترم اعلام کرد و ادامه داد برای نظارت سازمان تنظیم مقررات دسترسی های نظارتی در نظر گرفته شده است.
 وی در پایان گفت : امیدواریم با این اقدامات و برنامه های آتی پیش رو رضایت مشتریان عزیز و وزیر محترم حاصل شود.
آخرین اخبار و پست های مخابراتی را در صفحه اینستاگرام شرکت مخابرات ایران به نشانی https://www.instagram.com/tci.ir/دنبال کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

61307