۱۴۰۳ شنبه ۰۷ مهر

صاحبان کسب و کار باید هر روز بازار را رصد کنند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، حمید بروغنی، درک دقیق مشکلات مشتری ، تحلیل و آنالیز نتایج و نداشتن اطلاعات موثق را از مهمترین مشکلات شرکت های تحقیق بازار برشمرد و اظهار داشت: صاحبان کسب و کارها باید برای ماندن در عرصه رقابت هر روز بازار را رصد کنند.

وی آگاهی پایین از تجربه مارکتینگ در ایران را از دیگر مشکلات حوزه بازاریابی عنوان کرد و افزود : نبود آموزش آکادمیک، تعدیل نیروهای فعال و تجربیات ناقص از جمله مشکلات حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران است.

جانشین کارگروه برند سازی و اقتصادی انجمن سواد رسانه‌ای کشور همچنین جمع آوری اطلاعات معتبر مصرف کننده و بازار و آموزش گروه های هدف با ابزارهای روز بازاریابی دنیا را مهمترین راه حل های حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران دانست.

نظرات : 0

ثبت نظر

40673