۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهریور

راهنمای استفاده از نرم‌افزار Adobe Connect برای شرکت در مجمع سالیانه و جلسات برخط سازمان نصر استان تهران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مجمع عمومی عادی نوبت دوم روز پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه از ساعت 9 الی 10 در نشانی online.tehrannsr.org/asm99 و در بستر Adobe Connect برگزار می‌شود.

برای شرکت در مجمع به نصب نرم‌افزار ادوبی کانکت بر روی رایانه و یا گوشی هوشمند نیاز است. از طریق این لینک‌ها فایل نصبی آن در سیستم ‌عامل‌های مختلف قابل دریافت است:

نسخه ویندوز

نسخه اندروید – فایل مستقیم

نسخه اندروید – کافه بازار

نسخه ios – app store

نسخه macbook

بهترین و سریع‌ترین راه برای شرکت در مجمع نصب نرم‌افزار Adobe Connect است. اما اگر از طریق مرورگرهای اینترنت قصد شرکت در مجمع را دارید، ترجیحاً از آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. همچنین حتما برنامه فلش پلیر مرورگر خود به آخرین نسخه به روزرسانی کنید و دسترسی پیش‌فرض آن را در مرورگر روی حالت مجاز قرار دهید.

با نصب نرم‌افزار ادوبی کانکت، برای شرکت در مجمع کافی است:

  • در زمان برگزاری نشانی مجمع را در نوار آدرس نرم‌افزار وارد کنید.
  • بعد از آن در صفحه ورود کاربران کاربر مهمان را انتخاب کنید.
  • با وارد کردن نام و نام‌خانوادگی خود با حروف انگیلیسی به صفحه مجمع وارد شوید.

با ورود به صفحه مجمع، در نوار ابزار بالای صفحه می‌توانید با کلیک بر روی آیکون‌های میکروفون و وبکم، آنها را فعال یا غیرفعال کنید. به این نکته توجه داشته باشید که میکروفون فقط در زمانی که صحبت می‌کنید روشن باشد. در هر بار، با پایان صحبت خود‌، برای جلوگیری از برگشت صدا حتما آن را غیرفعال(Mute)، کنید.

همچنین با باز کردن منوی تنظیمات میکروفون در کنار آیکون آن، می‌توانید در صورت نیاز (با استفاده از Adjust mic volume)، صدای میکروفون خود را افزایش یا کاهش دهید. اگر از گوشی هوشمند استفاده می‌کنید با هربار فعال و غیرفعال کردن میکروفون تنظیمات صدای آن به حالت اولیه برمی‌گردد و نیاز است که مجدد آن تنظیم کنید.

برای آگاهی بیشتر از نحوه استفاده از این نرم‌افزار، در پیوست فایل راهنما و همچنین ویدیوی راهنمای استفاده از adobe connect برای شرکت در مجمع سازمان نصر استان تهران، قابل دریافت است.

نظرات : 0

ثبت نظر

39947