۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

مخابرات استان تهران: مخابرات تهران موفق به دريافت تقديرنامه اشتهار كيفيت شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مراسم اختتامیه چهارمین دوره فرآیند جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شنبه نهم اسفند ماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
در اين مراسم مهندس خسروي رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت ضمن تشكر از تمامي كساني كه در دولت الكترونيك فعاليت مي‌كنند گفت:‌ الحمدالله سير جايزه ملي كيفيت سال به سال رو به تعالي است و در اين راستا شركت‌هاي بزرگ و كوچك علاقه مند شدند از اين مسير براي رشد و تعالي خود استفاده كنند.
وي افزود:‌ وقتي يك محصولي با كيفيت ارائه شود مطمئناً خروجي و منافع آن به همان سازمان، شركت، مشتريان و ذينفعان آن سازمان برمي‌ شود.
مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد:‌ اين جايزه يك نماد است براي تشويق و تقدير سازمان‌ها و شركت‌ها و لازم است سازمان‌هاي مختلف از اين فرصت‌ها براي رسيدن به يك وضعيت مطلوب در ارائه سرويس و همچنين ارائه خدمت بهتر و در نهايت جلب رضايت و كسب منافع بيشتر استفاده كنند.
مهندس خسروي يادآور شد : اگر بخواهيم در دنياي امروز كه دنياي رقابت است حضور داشته باشيم راهي به جز مسير كيفيت و ارتقا هرچه بيشتر خود نداريم.
بنابراین گزارش، در حاشيه مراسم مهندس صيدي مديرعامل شركت مخابرات استان تهران مبني بر نقش شركت مخابرات استان تهران در رشد و توسعه صنعت آی تی کشور، به فعاليت‌هاي شركت مخابرات و همچنين برنامه‌ريزي ريزي‌هاي آتي اشاره کرد و اظهارداشت: به دليل اينكه شركت مخابرات استان تهران از بستر و زيرساخت‌هاي لازم براي ارائه سرويس به ديگر اپراتورها برخوردار است، قطعاً‌ نقش تأثيرگذار و به سزايي در بهبود كيفیت و ارتقا فعاليت‌هاي عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد داشت.
مهندس صيدي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر مقوله مشتري‌مداري افزود:‌ با توكل به ‌خداي متعال بنا داريم در سال 94 به مشتري‌مداري و ارتقای كيفيّت خدمات و سرویس های مخابراتی و ارتباطی متمركز سازیم.

نظرات : 0

ثبت نظر

35508