۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ایران الکامپ 2015 : "شاتو" ایرانی در الکامپ امسال رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، پويا اليشايي مديرعامل شرکت شماران سيستم، در مراسم رونمايي از اين نرم‏افزار در جمع رسانه هاي داخلي و خارجي گفت: نرم‏افزار جدید این شرکت با نام "شاتو"ShAuto   ابزاری کاربردی در حوزه  مدیریت فرآیندهای کسب‏وکارBPMS)) بوده و علاوه بر آن با نرم‏افزار مدیریت مستندات DMS)) یااصطلاحا نرم‏افزار اتوماسیون اداری یک‏پارچه است. در این نرم‏افزار امکاناتی نظیر تعیین نیازها و زمان‌بندی اجرای امور، طراحی گرافیکیفرآیندهای سازمان و تعریف گردش‏کارها در کارتابل تعبیه شده است. 
امکان اتصال به بانک‏های اطلاعاتی نرم‏افزارهای دیگر و تعیین شروط مختلف درتعریف  گردش کار فرآیندهای سازمان ، توانائی کنترل و مدیریت بهینه رافراهم می كند.
وي كه در حاشيه بيست و يكمين نمايشگاه الكامپ سخن مي گفت، ادامه داد: نرم‏افزار "شاتو" ابزاری قدرتمند برای طراحی و مدیریت آسان فرم ها، گردش کارها، ایجاد ارتباط بین آنها و گزارش گیری فرآیندی و غیرفرآیندی است.
اليشايي با بيان اينكه امکان جدیدی که اخیرا به نرم‏افزار افزوده شده، آن است که می توان فرآیندهای کسب و کار را با توجه به استاندارهای BPMN2،مدل‏سازی فرآیندهای کسب‏وکار را در محیط داخلی نرم‏افزار طراحی کرد که خروجی آن به‏صورت گردش کار و فایل‏های مطابق با همان استاندادها به طور خودکار ساخته می شود.
هم اکنون با توجه به زیرساخت‏های متعددی که در نرم‏افزار BPMS شماران به‏وجود آمده، واحد تولید شرکت شماران سیستم در نظر دارد که تا پایان سالجاری بخش سیستم ساز این نرم‏افزار را تکمیل وبه قسمت‏های قبلی اضافه کند.
الیشایی تصريح كرد: اين نرم‏افزار برای شرکتهای بزرگ کاملا کارآمد است به‏طوری که امکان مدل‏سازی و طراحی فرایندهای پیچیده را به شکل نموداریفراهم می‏آورد و همچنین قابلیت مدیریت هوشمند و ردیابی فرآیندها و نتایج آن‏ها در سازمان را نیز ممکن می سازد.
به گفته مديرعامل شماران، بخش سیستم ساز "شاتو" برای شرکتهايي مفید خواهد بود که به دنبال طراحی و تولید نرم‏افزار منطبق بر نیازها و ویژگی‏های عملیاتی خود هستند در واقع می خواهند برای نیازهای خود نرم‏افزار ویژه تولید کنند و از سوی دیگربرای شرکت‏های پیاده ساز نرم‏افزار که راهبردشان طراحی و پیاده سازی نرم‏افزارهای سفارش مشتری بوده کاربرد دارد تا بتوانند نیازهای خاص مشتریان را برآورده کنند. دراین نرم‏افزار می‏توانبا مدل‏سازی فرآیندها  و دادن اقلام اطلاعاتی ، برنامه اجرایی و بانک اطلاعاتی را به عنوان خروجی دریافت کرد.
اليشايي در همين خصوص توضيح داد: نرم‏افزار "شاتو" قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات و یکپارچه‏سازی با سایر بانک‏های اطلاعاتی را نیز در بستری پویافراهم می كند. 
عضو انجمن نظام صنفي رايانه‏اي متذكر شد: قابلیت بسیار مفید دیگر این نرم‏افزار بخصوص برای مدیران و تصمیم‏سازان، امکان کنترل و مدیریتفرآیندهای سازمانی، شناسائی گلوگاه‏ها و مشاهده گزارش‏های گرافیکی از پارامترهای تعریف شده در قالب فرآیندهای سیستم است که به عنوان قابلیت BAM شناخته می شود.
وي همچنین در پايان قابلیت چند زبانه بودن این نرم‏افزار را منجر به علاقمندي مشتریان بسیاری در بازارهای بین‏المللی براي استفاده از این نرم‏افزار دانست.
اين گزارش مي افزايد: شماران سیستم در سالهای اخیر ضمن ارائه بیش از 60 زیرسیستم کاربردی در قالب نرم‏افزار جامع و یکپارچه "پیشتاز" در حوزه‏های مختلف مالی، حسابداری، منابع انسانی، انبار، تولید و مهندسی، حقوق و دستمزد و... توانسته است طیف گسترده‏ای از شرکتها در صنایع و سازمان‏های مختلف داخلی را در زمره مشتریان خود قرار دهد.
براساس اين گزارش شرکت شماران در سال 1394 به دليل استفاده از فناوری‏های نو و اجرای پروژه‏های تحقیقاتی از یک سو با موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فهرست شرکت‏های دانش بنیان قرار گرفت و از سوی دیگر محصولات بین‏المللی این شرکت نیز مورد ارزیابی شرکت TEC کانادا از معتبرترین شرکت‏های ارزیابی محصولات ICT در جهان،  قرار گرفته است.
يادآور مي شود: شماران سیستم با بیش از سه دهه تجربه درخشان در زمینه طراحی، تولید، استقرار و پیاده‏سازی نرم‏افزارهای جامع و یک‏پارچه درحوزه‏های مالی، اداری، بازرگانی، تولید و مهندسی فعالیت خود را در سال 1363 آغاز كرده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

22643