۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ایران الکامپ 2015 : فول فکر، آنلاین مشاوره روانشناسی میدهد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS مستقر در محل برگزاری ایران الکامپ 2015، برای نخستین بار با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور حضور کسب و کارهای نوپا به صورت رایگان در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم میسر شده است.
کسب و کار نوپای Fullfekr.com (فول فکر) که ارائه دهنده خدمات روان شناسی و مشاوره آنلاین است یکی از مجموعه‌های حاضر در سالن ۱۸ و در جمع کسب‌و کارهای تازه تاسیس است.
وحید کریمانه موسس "فول فکر" گفت :‌ انجام مشاوره آنلاین و طرح پرسش و ارائه پاسخ در حوزه روانشناسی فعالیت اصلی این وب‌سایت است.
وی درباره روش کار وب‌سایت فول‌فکر توضیح داد: مراجعه کنندگان هر یک دارای یک حساب کاربری هستند و سوالات خود را با روان‌شناسان آنلاین، مطرح ميکنند.
کریمانه درباره نحوه انتخاب روان‌شناسان نیز یادآور شد: پیش از آغاز همکاری، رزومه روان‌شناسانی که با این وب‌سایت همکاری دارند از سازمان نظام روان‌شناسی استعلام میشود.
این صاحب ایده خاطر نشان کرد: این وب‌سایت علاوه بر اشتغال‌زایی برای روانشناسان، فضایی امن و خصوصی را برای ارائه خدمات مشاوره فراهم میکند. برای مثال پاسخ به پرسش‌های دوره خاص نوجوانی یا ارائه خدمات مشاوره به کسانی که به این خدمات دسترسی ندارند از مزایای این روش است.
وی گفت: دستمزد روان‌شناسان در این روش غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری کمتر است و از ۲۵ هزار تومان تا ۷۵ هزار تومان به ازای ۴۵ دقیقه مشاوره بسته به میزان تخصص روان‌شناس متفاوت است.
کریمانه خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته برای راه‌اندازی این سرویس حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه‌ صرف کرده اما تاکنون سرمایه‌گذاری برای توسعه طرح پیدا نکرده است.   

 

نظرات : 0

ثبت نظر

86415