۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ایران الکامپ 2015 : فاندوران با جذب سرمایه کمپین برگزار میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، این وبسایت یک وبسایت سرمایه پذیر جمعی است و با طرحهای نوآورانه در زمینه های مختلف مانند IT، هنر، طراحی محصول و فعالیتهای اجتماعی به دنبال جذب سرمایه از سوی شرکت کنندگان در کمپین است.

شیخان در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری آی سی تی پرس گفت: این کمپین در فاندوران تعریف شده و مردم میتوانند با شرکت در اینگونه برنامه ها از پاداشهایی برخوردار شوند.

مثلا فرض کنید که در حوزه هنر یک گروه موسیقی در پی ارائه یک آلبوم جدید است. این گروه میتواند بمنظور جذب سرمایه کمپینی را راه اندازی کند تا طرفدارانش یا کسانی که دوست دارند به هر نحوی در این برنامه ها شریک باشند در ازای دریافت پاداشهایی مانند دریافت نسخه اصلی آلبوم، حضور در یک گردهمایی یا یک کنسرت ازاد باشد، به گروه موردنظر کمک کنند.

شیخان در ادامه گفت: یا اینکه مثلا طراح یک اپلیکیشن موبایل میتواند با راه اندازی کمپین در فاندوران برای اپ خود سرمایه جذب کند و در ازای آن به سرمایه گذاران، استفاده رایگان از اپ موردنظر را هدیه دهد.

حدود 3 ماه است که این سیستم راه اندازی شده و تا کنون 5 کمپین ساخته شده که 3 تای آنها در حال حاضر فعال هستند.

فیدبکهایی که طی این مدت کوتاه دریافت شده همگی حاکی از موفقیت این سرویس است.

یک نمونه از پروژه هایی که انجام شد کمپینی بنام نقاشی مهر بود که هدف آن برگزاری یک جشن برای بیمارستان کودکان علی اصغر بود و توانست بیش از 10 میلیون تومان برای اهدافی که دنبال میکرد جمع کند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، نمایشگاه ایران الکامپ ۹۴ از دوشنبه ۲۳ آذر تا روز پنجشنبه ۲۶ آذر بمدت ۴ روز از ۹ صبح تا ۱۷ عصر و روز آخر با یکساعت تمدید مهلت بازدید برای علاقه مندان تا ساعت ۱۸ عصر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. 


نظرات : 0

ثبت نظر

26065