۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ایران الکامپ 2015 : معرفی سامانه نظات بر اماکن اقامتی در الکامپ

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS مستقر در بیست و یکمین نمایشگاه ایران الکامپ، بنایی  با اشاره به فعالیت‌های سازمان در موضوع دولت الکترونیکی گفت:  با توجه به اهداف کلانی که برای سازمان مصوب شده است، نقش حاکمیتی و نظارتی روی خدمات گردشگری بوده و این نقش پررنگ، مستمر و جاری است.
وی افزود: برای توسعه دولت الکترونیکی، خدمات نظارتی بر عملکرد دفاتر گردشگری را در دستور کار داریم که سامانه نظارت الکترونیکی در حال توسعه است و به زودی معرفی خواهیم کرد.
معاون فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: برای نظارت بر محتوای وسایل گردشگری و اماکن اقامتی از حدود پنج سال پیش سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم که به زودی رونمایی خواهیم کرد.
وی بیان کرد: سازمان برنامه‌های بسیاری برای توسعه دولت الکترونیک دارد که برای تحقق آن نیازمند زیرساخت‌های کلان هستیم تا روند توسعه تسهیل شود.
بنایی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌ها تکمیل نشود قطعا توسعه‌ای رخ نخواهد داد و نمیتوان فعالیت مناسبی برای دولت الکترونیکی انجام داد.
وی بیان کرد: تا  ایام دهه فجر دو سامانه نظارتی برای رونمایی خواهیم داشت که میتوان به سامانه نظارت تورهای آنلاین ورزرو آنلاین اماکن اقامتی اشاره کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

58764