۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ایران الکامپ 2015 : فکر برتر با دو سرویس جدید برای طراحان وبسایت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، آجودانیان طراح و گرافیست این شرکت گفت: تم یاب یک پایگاه اشتراک گذاری قالب وبسایت است. معمولا شرکتهای طراحی وبسایت و افرادی که بصورت فری‌لنس برای مشتریان خود طراحی سایت انجام میدهند در یافتن تمهای مورد نظر خود دچار مشکل هستند.

وجود سلایق مختلف ، زمانبر بودن پروسه هم برای کارفرما و هم برای مجری به همراه هزینه‌هایی که در کار وجود دارد باعث میشود تا کیفیت و خروجی کار با نیاز مشتری تفاوتهایی داشته باشد.تم‌یاب برای رفع این مشکل پایگاهی راه‌اندازی کرده که طراحان میتوانند تمهای خود را برای فروش در آن قرار دهند، بدین ترتیب طراحی سایت بدون نیاز به گرافیست میتواند با مراجعه به تم یاب بهترین قالب موجود که به نیازهای او نزدیک است را انتخاب کند.در واقع تم‌ یاب واسطه‌ای است بین طراحان وبسایت با گرافیستها.

بدین ترتیب هم هزینه‌های طراح سایت پایین می‌آید و هم گرافیست به دلیل اینکه با طیف بیشتری از مشتری روبروست میتواند درآمد بیشتری هم کسب کند.به گزارش آی‌سی‌تی پرس، سرویس دیگری که فکربرتر در این نمایشگاه ارائه کرده CMS ملی است. 

در واقع CMS ملی پلتفرم ایجاد وبسایت برای افرادی که نیاز به طراحی دارند را فراهم میکند. اما مسئله‌ای که آنرا متمایز میکند آن است که کاربر بدون دانستن حتی یک خط کدنویسی یا آشنایی با طراحی گرافیکی میتواند سایت مورد نظر خود را طراحی کند. در اینجا کدهای طراحی سایت و تمهای موردنیاز در اختیار کاربر قرار میگیرد و وارد کردن اطلاعات تنها کاری است که فرد باید انجام دهد.

نظرات : 0

ثبت نظر

20619