۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

ایران الکامپ 2015 : شاهد الکامپ بهتری در سالهای آینده خواهیم بود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، صائبه سلوکی سرپرست دبیرخانه سازمان نصر کشور در زمینه میزان رضایت از نمایشگاه امسال به خبرنگار ما گفت: حضور شرکتها و بازدیدکنندگان تخصصی که در نمایشگاه حضور پیداکرده اند بلوغ صنفی نظام صنفی را نشان میدهد و بنظر من الکامپ 21 قابل مقایسه با هیچ الکامپ دیگری نیست.

نمیتوان گفت که این نمایشگاه بدون نقص بود، به هر حال کاستیهایی وجود داشت اما با مدت زمان کمی که در اختیار داشتیم الکامپ نسبتا خوبی را برگزار کردیم.

اما دبیرخانه الکامپ بلافاصله بعد از نمایشگاه شروع به ارزیابی دستاوردهای این نمایشگاه، انتقادات و پیشنهادات میکند تا بتوانیم الکامپ 22 را با کمترین نقص برگزار کنیم.

سلوکی در زمینه بازخورد غرفه داران گفت: طی این چهار روز با نظرسنجی که از غرفه ها بعمل آوردیم سعی کردیم بتوانیم نظرات کاربردی آنها را بدست آوریم که خوشبختانه اکثر آنها از برگزاری، نظم نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان راضی بودند.وی در این خصوص که سال آینده هم این صنف برگزار کننده الکامپ خواهد بود، گفت: با نویدی که هم از شرکت نمایشگاه ها و هم از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داده شد سال آینده و انشاءالله در سالهای آینده باز هم نظام صنفی برگزارکننده الکامپ خواهد بود و امیدوار هستیم که الکامپ متعلق به خود صنف شود و کار صنف به خود صنف واگذار شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

97994