۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

اساسنامه پژوهشگاه علوم دانشگاه آزاد تصویب شد

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ،  حمید میرزاده با اشاره به انجام تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در پیاده سازی استاندارهای آموزش عالی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال بیش از ۵ هزار عضو هیات علمی در این دانشگاه جذب میشوند.
وی افزود: از سوی دیگر این دانشگاه با پیاده سازی طرح هایی مانند ساها، احداث یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع فضای آموزشی شامل آزمایشگاه، کارگاه، کلاس درس، استفاده از اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی و غیره طی مدت دو سال گذشته گام های موثری در راستای کیفی شدن این دانشگاه برداشته است.
رئیس دانشگاه آزاد همچنین به استاندارد سازی رشته های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به اعتقادی که به رعایت شاخص ها و استاندارد سازی داریم این موضوع در دست کار معاونت آموزش و سنجش و پذیرش قرار گرفت، در این فرایند ممیزی سختگیرانه ای را بر واحدها اعمال کردیم به گونه ای که حدود ۲ هزار رشته محل که با استاندارد های سختگیرانه ما تطبیق نداشت از دفترچه حذف شد.
میرزاده با اشاره به تصویب اساسنامه پژوهشگاه علوم دانشگاه آزاد اظهار داشت: این پژوهشگاه صرفا برای امور پژوهشی و تحقیقاتی تاسیس میشود که پژوهش در حوزه های علوم قرآنی، مطالعات میان فرهنگی، زبان و ادب فارسی و علوم اجتماعی از اهم حوزه های فعالیت این پژوهشگاه است.
وی از آغاز احداث ساختمان این پژوهشگاه در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: ۱۸ هزار متربع فضا برای این منظور در نظر گرفته شده است، همچنین کارهای سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به این طرح نیز آغاز شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

47703