۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

مراسم جشن بیستمین سال فعالیت پست بانک ایران برگزار شد

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ،  مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره در این مراسم ضمن تبریک امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر(عج) و تبریک آغاز بیستمین سال فعالیت بانک گفت: خوشبختانه عملکرد بانک رو به رشد است و قطعاً امسال را به‌خوبی به پایان خواهیم برد و امیدوارم همه همکاران اعم از بازنشستگان و شاغلان همیشه سلامت و تندرست باشند.
وی تصریح کرد: اول‌دی یادآور خاطراتی است که زحمتکشان و تلاشگران پست بانک ایران، رسالت خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه چه در روستاها و چه در شهرها را بر دوش گرفتند و به خوبی طی نوزده سال گذشته از پس آن برآمدند.
حسن‌زاده با تقدیر از تلاش‌های مهندس غرضی وزیر وقت پست و تلگراف و تلفن، محمدمهدی روشنی، علی‌اصغر جوادی، دکتر جعفر عبادی و سایر افرادی که برای شکل‌گیری پست بانک ایران زحمت کشیده‌اند عنوان کرد: امروز مدیون گذشتگان، بازنشستگان و کارکنان فعلی هستیم که با تلاش‌های خود بانک را به جایگاه رفیع خود رسانده‌اند، اما باید کمک کنیم تا روند رو به رشد و توسعه آن استمرار داشته باشد.
رئیس هیأت مدیره تصریح کرد: وقتی آثار و نتایج پرداخت وام‌های خرد 50 و 100 میلیونی ریالی پست‌بانک‌ایران به روستائیان را می‌بینیم که موجب اشتغال‌زائی و درآمدزائی و همچنین تحول زندگی مردم در این مناطق شده است بسیار لذت‌ میبریم.
وی درپایان از خداوند متعال برای همه همکاران آرزوی توفیق و سربلندی نمود.
همچنین دکتر فرحی مدیرعامل در ادامه این مراسم ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول و سالروز آغار فعالیت‌ پست‌بانک‌ایران گفت: نهالی که بیست سال پیش توسط دلسوزان این بانک به‌ویژه مهندس حسن‌زاده غرس شد اینک به درختی تنومند تبدیل شده که در نظام اقتصادی و بانکی کشور بسیار مؤثر و منشأ خیر میباشد.
وی طراحی و راه‌اندازی banking Core یکپارچه، توسعه منابع انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات را از مهمترین برنامه‌های بانک عنوان کرد و اظهارداشت: سرمایه انسانی پست بانک ایران در مقایسه با سایر بانک‌ها بی‌نظیر است.
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم سالروز تأسیس پست بانک ایران را به همه بازنشستگان و کارکنان و خانواده‌های آنان تبریک گفت.
گفتنی است: درحین این مراسم کلیپ یادآوری خاطرات ایجاد و راه‌اندازی شعب بانک و تلاش‌ها و زحمات مسئولان و کارکنان آن طی بیست سال گذشته که توسط واحد سمعی و بصری روابط عمومی تهیه شده بود پخش و مورد استقبال قرار گرفت.

نظرات : 0

ثبت نظر

43857