۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

رونمایی از دو تمبر اختصاصی در هفته ای که گذشت

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ،  همزمان با روز چهارشنبه دوم دی ماه جاری و برگزاری یادواره شهدای جامعه ورزش استان مازندران با محوریت شهید شاخص ورزش کشور در سال ،1394 "پهلوان شهید بهرام اسدپور گلوگاهی" با حضور سردار نقدی فرمانده بسیج کشور، سردار بابایی فرمانده سپاه استان، کرمی رییس پست شهرستان ساری و جمعی از مسئولین استانی از تمبر این مراسم در سالن پهلوان سید رسول حسینی ساری رونمایی شد.
تمبر شهید شاخص ورزش کشور از سوی سردار نقدی ممهور شد.
همچنین سایر حاضرین به رسم یادبود بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.
تمبر شهید شاخص پهلوان بهرام اسدپور گلوگاهی به درخواست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان و با همکاری اداره کل پست استان مازندران چاپ و منتشر شده است.
براساس این گزارش همزمان با سوم دیماه جاری و برگزاری همایش "فراخوان جایزه جهانی باستانی پاریزی" در کرمان از تمبر این مراسم رونمایی شد.
در این مراسم حجت الاسلام دکتر طه هاشمی، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد،حجت الاسلام دعایی،مدیرمسئول روزنامه اطلاعات،مهندس رزم حسینی،استاندارکرمان،جعفری،معاون فنی پست استان وجمعی از مدیران واساتیددانشگاه های کشور وخانواده آنها حضور داشتند.
این گزارش می افزاید: تمبر فوق ازسوی مهندس رزم حسینی،استاندار کرمان ممهور به مهر شرکت پست شد.
تمبر "فراخوان جایزه جهانی باستانی پاریزی" با همکاری اداره کل پست استان کرمان چاپ و منتشر شد.
گفتنی است محمد ابراهیم باستانی پاریزی سوم دی ماه 1304 خورشیدی در پاریز از توابع شهرستان سیرجان در استان کرمان متولد شد .
وی دوره دکترای تاریخ را در دانشگاه تهران گذراند و با ارایه پایان نامه ای درباره ابن اثیر دانشنامه دکترای خود را دریافت کرد .
کتاب ها و مقالات فراوان و ارزنده ای از وی به یادگار مانده که تاریخ کرمان، پیامبر دزدان، از پاریز تا پاریس و تاریخ ایران و جهان از جمله آنهاست .
محمد ابراهیم باستانی پاریزی پنجم فروردین 1393 پس از یک ماه بیماری کبدی در بیمارستان مهر تهران به دیار باقی شتافت .

نظرات : 0

ثبت نظر

94983