۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

محمدعلی اینانلو "مرد طبیعت" چشم از جهان فرو بست

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، شکرالله اينانلو برادر مرحوم محمدعلي اينانلو ، گفت: برادرم شهريور امسال براثر يک ضايعه مغزي در بيمارستان آتيه تهران بستري شده بود.

 

 

 


وی افزود: او مدتي تحت درمان بود که با بهبود حالش توانسته بود برنامه هاي تلويزيوني هم اجرا کند، اما از چند روز پيش دوباره در بيمارستان آتيه بستري شد که بامداد شنبه 12 دی براثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت.

 

 

 


محمد علي اينانلو متولد 1326، کارشناس مطرح محيط زيست و ورزش، روزنامه نگار، مبتکر و پديد آورنده کلاس‌هاي آموزش اکوتوريسم در ايران بود و توانست چکيده تجربيات 40 ساله خود را در اختيار دانشجويان اين رشته بگذارد.
در کارنامه فعاليتهاي وي اجرا و کارگرداني برنامه هاي متعدد تلويزيوني از جمله "ايران، جهاني در يک مرز" از شبکه جام جم، "کجا بريم" دربرنامه تلويزيوني "مردم ايران سلام" شبکه 2، مجري برنامه راديويي "گردش و ورزش"، کارگرداني و تهيه کنندگي مستندهاي "جهانگردي به جاي نفت"، "اسب در ايران"، "طبيعت ايران مرکزي"، مستند 26 قسمتي "طبيعت نصف جهان"، "توازن - طبيعت اطراف تهران" و فعاليت  در مجلات و روزنامه هاي مختلف به مدت بيست سال از جمله سردبيري  مجله ايران شناسي "گردش"، سردبيري مجله ايران شناسي SILK ROUD به زبان انگليسي، سردبيری مجله "شکار و طبيعت" و سردبيري  مجله جهانگردان، و سردبيری و صاحب امتيازی مجله "طبيعت" ديده مي شود.

 

 

 


شبکه خبری ICTPRESS ، درگذشت این مرد دوست داشتنی را به خانواده، فامیل و دوستان ، دوستداران و همکاران بخصوص اهالی خبر و رسانه تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگانش صبر و سلامتی آرزو میکند.

نظرات : 0

ثبت نظر

35575