۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

چهارمین همایش دو روزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات آغاز بکار کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، این همایش صبح امروز دوشنبه 14 دی در مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی تهران آغاز بکار کرد.

بنابراین گزارش ، طی سه سال گذشته با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدیران دولتی و خصوصی با مفاهیم مدیریت IT، سلسله همایش های راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را برگزار شده است و امسال چهارمین دوره این همایش طی امروز 14 و فردا 15دی ماه با موضوع سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در حال برگزاری است.

 


موضوع مدیریت فناوری اطلاعات و به خدمت گرفتن آن در ارگان ها و سازمان های مختلف، محور کلی همایش طی سه دوره اخیر بوده اما امسال بر بحث سنجش و کنترل فناوری اطلاعات در حوزه مدیریت و راهبری IT تمرکز فراوانی شده و مقالات مفصلی طی دو روز برگزاری همایش با این محور ارائه میشود.
برای نخستین بار در این همایش، نشست تخصصی مشاوره مدیریت فناوری اطلاعات، چالش ها و راهکارهای آن با حضور مدیران و اساتید دولتی و خصوصی از حوزه های مختلف همچون سازمان امور مالیاتی، سازمان مدیریت صنعتی ایران، سازمان نظام صنفی رایانه ای، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نمایندگان شرکت های مشاوره حوزه IT برگزار می شود و موضوع ارتقاء کارفرمایی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با همکاری انجمن انفورماتیک ایران، چهارمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را ظرف امروز 14 و فردا 15 دی ، از ساعت 8 الی 16 در مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار کرده است.

 


@ICTpressOnlineNews

نظرات : 0

ثبت نظر

60601