۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

برگزاری اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، کد‌کاپ با ایجاد رقابتی سالم و هیجان‌انگیز، شما را به سوی کسب مهارت برنامه‌نویسی سوق دهد!
شما با شرکت در این مسابقه‌، ضمن رقابت در یک لیگ برنامه‌نویسی و دریافت جوایز ارزنده، از برنامه‌های آزموشی آن نیز میتوانید بهره ببرید و به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل شوید!

چه کسانی میتوانند در کدکاپ شرکت کنند
همه‌ افراد برنامه‌نویس و یا علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی میتوانند در مسابقه‌ کدکاپ شرکت کنند.

سوالات در سطح‌های مختلف از آسان به سخت سطح‌بندی شده‌اند و زمینه‌ پیشرفت مخاطبان با حل سوال‌های ساده و آمادگی برای سوال‌ها سخت فراهم شده است.

کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه‌نویسی‌شان کم بوده و میخواهند بر مهارت برنامه‌نویسی‌شان بیفزایند نیز فراهم میکند و آن‌ها را برای حضور در مسابقات بعدی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه‌نویسی آماده میکند.

بالابردن مهارت حل مساله
یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز یک فرد در زندگی فردی و اجتماعی‌اش، مهارت حل مسئله است.

راه‌های مختلفی برای کسب این مهارت وجود دارد که یکی از موثرترین راه‌ها افزایش این مهارت از طریق برنامه‌نویسی است.

ما قصد داریم در کد‌کاپ به ترویج فرهنگ برنامه‌نویسی بپردازیم و با رو به رو کردن شما با مسائل با سطح سختی متفاوت، توانایی شما در حل مسئله و برنامه نویسی را افزایش دهیم.

زبان‌های برنامه‌نویسی
در این مسابقات از زبان‌های Python, C, C++, Java پشتیبانی میشود و شرکت‌کنندگان میتوانند به وسیله‌ هر کدام از زبان های ذکر شده در مسابقات شرکت‌کنند.
 همچنین با توجه به اینکه این مسابقات از تعداد زیادی مسابقه تشکیل شده‌است، این امکان وجود دارد که برای هر مسابقه از هر چند زبان برنامه‌نویسی که لازم است استفاده کنند.

سطح مسابقات
هر مسابقه از تعدادی سوال تشکیل میشود که این سوالات از آسان به سخت دسته‌بندی میشوند.

همراه با پیشرفت مسابقات، انتظار میرود توانایی برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان بیشتر شود، بنابراین سطح کلی سوالات نیز بالاتر میرود.

نظرات : 0

ثبت نظر

78994