۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

افتتاح مرکز آپای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، راه اندازی سیزدهمین مرکز آپای استانی با هدف مدیریت و افزایش سطح امنیت فضای سایبری استان کرمان و کاهش تاثیر مخرب رخدادهای رایانه ای از طریق آگاهی از ضرورت امنیت ارتباط و توسعه دانش آن در استان انجام شده است.
..............................

حضور دکتر واعظی در جلسه شورای اداری استان کرمان/افتتاح پروژه های ارتباطی استان کرمان                   
دکتر واعظی در جلسه شورای اداری استان کرمان حضور یافت و پروژه های ارتباطی و فناوری اطلاعاتی این استان را افتتاح کرد.
دکتر واعظی به تقارن دهه مبارک فجر و اجرایی شدن برجام اشاره کرد و گفت: توسعه در استان ها نیاز به کار گروهی و عقلانیت دارد و با شادابی بیشتر این مهم عملیاتی شود.
وی با بیان این که دولت از انتقاد استقبال میکند، افزود: مطمئن هستم که همدلی و همزبانی میان دولت و ملت پیاده میشود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که بسیاری از مسائل منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست، ادامه داد: این افتخار ما است که نیروهای امنیتی و نظامی از حرم آل الله در مقابل افراطی گری دفاع میکنند.
وی نسبت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در سال آینده ابراز امیدواری کرد و گفت: تلاش ما این است که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری همبستگی قوای سه گانه حفظ و مشکلات مردم حل شود.
دکتر واعظی با بیان این که تا نیمه شعبان اینترنت پر سرعت روستایی 1900 روستای کرمان به بهره برداری میرسد، ادامه داد: اینترنت پر سرعت در سلامت الکترونیک، آموزش الکترونیک و جلوگیری از رفت و آمدهای بیهوده بسیار حایز اهمیت است.
وی افزود: موضوع توسعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در کرمان به جد پیگیری شده و وحدت رویه در توسعه این استان وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:عزم مردم در ساخت مملکت در شرایط جدید جدی است و در بین 80 درصد مردم فضای امیدواری برای حل مشکلات حاکم است.
وی با اشاره به افتتاح پروژه های ارتباطاتی استان، گفت: آمادگی داریم ابر اطلاعاتی را به استان کرمان بیاوریم.
همچنین، در این مراسم پروژه های ارتباطاتی و فناوری اطلاعاتی استان کرمان افتتاح شد.
...............................

افتتاح اینترنت پر سرعت 501 روستای استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات           
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در روستای شاهرخ آباد استان کرمان حضور یافت و اینترنت پر سرعت 501 روستای استان را افتتاح کرد.
در این مراسم دکتر واعظی توجه به توسعه اینترنت روستایی را ضروری برشمرد و گفت: با توسعه اینترنت پر سرعت روستایی، ارتباط میان شهرها و روستاهای استان کرمان برقرار و زمینه ارتقاء سلامت، آموزش و ارائه خدمات و سطح زندگی مردم فراهم شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

63473