۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

ایده های حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی حمایت میشوند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این رویداد که به مدت سه روز از 12 تا 14 اسفندماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد، فرصتی در اختیار صاحبان ایده و علاقمندان در بخش‌های برنامه‌نويسی مبتنی بر وب و تلفن همراه، طراحی رابط و تجربه کاربری و صاحبان کسب و کارهای نوپا قرار میدهد تا ایده های خود را مطرح و حمایت های لازم برای پیاده سازی ایده هایشان را دریافت کنند.
احسان رفیعی، مدیر توسعه محصول واحد پرداخت الکترونیکی فناپ در توضیح این رویداد، گفت: فین‌تک (FinTech) یا فناوری مالی، نوعی از فناوری است که با استفاده از توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به ارائه خدمات مالی نوآورانه میپردازد.
مدیر توسعه محصول واحد پرداخت الکترونیکی فناپ مهمترین هدف برگزاری رویداد فین تک را فرهنگ سازی ایده پردازی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی دانست و گفت: فین تک رویدادی است که شرکت کنندگان ایده های خود را در حوزه های مالی، بانکی، پرداخت الکترونیکی و بورس مطرح میکنند. آنها با حضور در این رویداد، برای توسعه و ارائه محصولشان به بازار، به تعداد زیادی از خدماتی که حامیان در اختیارشان قرار میدهند، دسترسی پیدا میکنند.
رفیعی، افزود: در روز برپایی مراسم، کارگاه آموزشی متناسب با حوزه فعالیتی رویداد برگزار میشود. پس از آن، شرکت کنندگان با دریافت انواع API ، محصول اولیه خود را به داوران ارائه میدهند.
وی با تاکید بر معیارهای ارزیابی ایده، بیان کرد: نوآوری ایده، مشخص بودن مشتریان و بازار هدف، قابلیت پیاده سازی و قرارگیری در زنجیره ارزش حامیان رویداد، از مهمترین پارامترهایی است که در ارزیابی و داوری ایده ها تاثیر دارد.
وی گفت: شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب موفقیت، علاوه بر دریافت جایزه، میتوانند از حمایت های تخصصی و مالی برای تجاری سازی ایده های خود استفاده کنند.
همچنین، این رویداد در دانشگاه خاتم به نشانی: خیابان ملاصدرا، خ شیراز شمالی، خ حکیم اعظم برگزار میشود و ثبت نام از تاریخ 13 بهمن تا 1 اسفند ماه 1394 از طریق سایت events.trigup.com انجام میشود.

نظرات : 0

ثبت نظر

29135